مصدومیت دو پرسپولیسی مشکل جدید یحیی

مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس باعث بازگشت آنها از اردوی تیم ملی فوتبال ایران شد.
تصویر مصدومیت دو پرسپولیسی مشکل جدید یحیی

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های دور برگشت گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با تصمیم AFC به طور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود که تیم ملی ایران موفق به کسب دو پیروزی مقابل هنگ کنگ و تیم میزبان شد.

تیم ملی ایران در حالی امتیازات مهمی را کسب کرد که وحید امیری و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در دو دیدار باقیمانده خود مقابل عراق و کامبوج در اختیار ندارد.

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس اردوی تیم ملی ایران را به دلیل آسیب دیدگی ترک کردند تا دوران نقاهت خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم باشگاهی خود پشت سر بگذارند.

مصدومانی که شرایط چندان خوبی ندارند و شانس کمی برای حضور در بازی سوپرجام مقابل تراکتور در سی‌ام خردادماه دارند.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته پس از مصدومیت امیری در جریان بازی با بحرین با پزشکان تیم ملی گفتگو کرد تا در جریان وضعیت او قرار بگیرد.

کامیابی نیا نیز قرار است امروز گزارشی از شرایط خود در اختیار دکتر حقیقت قرار دهد تا وضعیت جسمانی او نیز پس از بررسی به کادر فنی پرسپولیس منتقل شود.

سرخپوشان پایتخت که در جدال برای کسب قهرمانی مجدد در لیگ برتر هستند در حالی بازی‌های خود را با تقویم فشرده سازمان لیگ از سی‌ام خرداد از سر می‌گیرند که کاروان تیم ملی ایران ۲۶ خرداد، پس از اتمام بازی‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی به ایران باز می‌گردد و یحیی تنها چهار روز فرصت برای استراحت به ۵ ملی پوش دیگر خود دارد.

303937