حمید درخشان در گفت‌وگو با پرسون:

بازیکنان ایران می توانستند گل های بیشتری بزنند/تیم ملی فوتبال اشکالات کوچکی دارد

حمید درخشان، چهره آشنای فوتبال کشورمان درباره بازی فوتبال بین تیم ملی کشورمان و تیم بحرین صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید.
تصویر بازیکنان ایران می توانستند گل های بیشتری بزنند/تیم ملی فوتبال اشکالات کوچکی دارد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با پرسون درباره پیروزی پر گل تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی بحرین توضیحاتی را مطرح کرد.

درخشان اظهار کرد: ملی پوشان خیلی خوب بازی کردند و هافبک های تیم ملی به خوبی دویدند و مهاجمان هم زحمات هافبک ها را تکمیل کردند و گل زدند. علاوه بر این، مدافعان فرصتی به حریف ندادند و در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشتند. البته بازیکنان تیم ملی می توانستند گل های بیشتری بزنند اما به 3 گل اکتفا کردند و 3 امتیاز بازی را گرفتیم. به نظرم این برد از لحاظ روحی و روانی خیلی بر روی بازیکنان تیم ملی تاثیرگذاشت تا در بازی با عراق با آمادگی کامل حاضر شوند.

درخشان درباره تعویض های اسکوچیچ در این بازی گفت: تعویض ها خوب بود و با آمدن سامان قدوس به زمین مسابقه خط میانی تیم ملی ثبات بهتری پیدا کرد و ملی پوشان کنترل بازی را در اختیار گرفتند. همچنین بازیکنان تیم ملی خلاقیت خوبی در این بازی داشتند و از کار خوب طارمی نباید بگذریم که 2 پاس طلایی داد و یک گل به ثمر رساند و کامل ترین بازی خود را برابر بحرین انجام داد. او به مرز پختگی رسیده است.

پیشکسوت فوتبال درباره این‌که مصدومیت امیری به ضرر تیم ملی تمام نمی شود، اظهار کرد: وحید امیری خیلی زحمت کشید و حیف شد که در بازی با بحرین مصدوم شد. امیری جزو بازیکنان خوب این بازی بود و از بازی خوب او نباید بگذریم و امیدوارم بازیکن جایگزین بتواند جای خالی امیری را به خوبی در زمین مسابقه پر کند.

او درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی کامبوج گفت: تیم ملی فوتبال به راحتی می تواند از سد تیم ملی کامبوج بگذرد و با تمرکز بالا و فکر آزادتر به مصاف تیم ملی عراق برود. تیم ملی فوتبال ما توانایی بالایی دارد و به طور حتم 2 بازی بعدی خود را با موفقیت پشت سر می گذارد.

درخشان درباره اینکه طلسم تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی عراق هم شکسته می شود، بیان کرد: بله، اگر بازیکنان تیم ملی همانند بازی با بحرین پرقدرت و بدون اشتباه ظاهر شوند به طور حتم می توانیم تیم ملی عراق را شکست بدهیم.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، گفت: به طور حتم این اتفاق رخ می دهد. البته تیم ملی فوتبال اشکالات کوچکی دارد که باید برای بازی بعدی رفع شود تا در دیدار با تیم ملی عراق با تمام توان ظاهر شویم و به دور بعد مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کنیم.

303823