مدیرکل کمیته امداد استان زنجان؛

افزون بر ۱۲ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به ۶۹۷ زوج اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهداء ۶۹۷ فقره جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان به ۶۹۷ زوج جوان نیازمند خبر داد.

تصویر افزون بر ۱۲ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به ۶۹۷ زوج اهدا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان و کم‌هزینه است و در همین راستا با اهدای جهیزیه وپرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی و هم افزایی مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و تشکل‌های همسو با این نهاد و مردم خیر و نیکوکار استان زنجان این سنت الهی گسترش یافته و موجبات توسعه فرهنگ و تقویت تحکیم بنیان نهاد خانواده می‌شود.


او با بیان اینکه پارسال ۶۹۷ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد، افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه که با مشارکت، مراکز نیکوکاری و سپاه انصارالمهدی (عج) و هم افزایی کمیته امداد استان زنجان انجام شد بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان هزینه شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه همه کالا‌های خریداری شده برای جهیزیه نوعروسان تحت حمایت صد در صد ایرانی و تولید داخلی بودند، ادامه داد: در استان زنجان صف انتظار برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است.


صفری گفت: در سال‌های گذشته با مبلغ ۵ میلیون تومان امکان تهیه چند قلم کالای اساسی جهیزیه نوعروسان وجود داشت، اما در حال حاضر همان اقلام با صرف بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز مشکل شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه زوج‌های جوان قبل از عقد و ازدواج از خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: مشاوره در حوزه آشنایی با سبک زندگی دینی اسلامی اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان توسط کارشناسان ومشاوران خانواده این نهاد ارائه می‌شود.


صفری گفت: خیرین زنجانی می‌توانند با شماره‌‌گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و یا مراجعه به سایت این نهاد به آدرس www.emdad.ir وهمچنین ۱۳۷ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴گانه امداد در سطح زمینه ازدواج زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد

303819