مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

ستاد ملی کرونا در مورد واکسیناسیون خبرنگاران سریعتر همت کند

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: ستاد ملی کرونا در مورد واکسیناسیون خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی باید سرعت عمل بیشتری داشته باشد.
تصویر ستاد ملی کرونا در مورد واکسیناسیون خبرنگاران سریعتر همت کند

علی خادمی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون اظهار کرد: به رغم اعلام چند باره ستاد ملی کرونا در مورد واکسناسیون خبرنگاران میدانی در تمامی استانهای کشور، متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هستیم و خبرنگاران بیش از سایر ایام در میدان خبر و در بین مردم و مسئولان برای تهیه گزارشات انتخاباتی حضور دارند، جا داشت که ستاد کرونا، پیش از این اقدام به تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران می کرد.

خادمی با بیان اینکه سخنگوی ستاد ملی کرونا پیش از این اعلام کرده بود که خبرنگاران میدانی و خبرنگارانی که در نشست ها و برنامه های خبری حضور پیدا می کنند، در اولویت تزریق واکسن کرونا در فاز سوم واکسیناسیون قراردارند، افزود: اخیرا ستاد ملی کرونا اعلام کرده است که واکسناسیون خبرنگاران به تیرماه سال جاری موکول شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان گفت: تمامی خبرنگاران میدانی باید مشمول واکسن کرونا شوند و ستاد ملی کرونا باید از سهمیه بندی برای خبرنگاران استانی پرهیز کند.

خادمی گفت: بر اساس اعلام خانه مطبوعات کشور، اخیرا 56 نفر از خبرنگاران میدانی این استان برای دریافت واکسن کرونا معرفی شده اند که این تعداد 24 درصد خبرنگاران و اهالی رسانه این استان است.

به گفته وی هم اکنون قریب 230 نفر از اهالی رسانه در رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و دفاتر سرپرستی روزنامه های کشوری در خراسان شمالی فعالیت دارند.

303793

مطالب مرتبط