زاکانی:

مشارکت نخبگان مبنای کار دولت اقدام و اصلاح است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مبنای کار دولت احتمالی خود تحت عنوان «اقدام و اصلاح» را براساس مشارکت حداکثری نخبگان و مردم توصیف کرد.
تصویر مشارکت نخبگان مبنای کار دولت اقدام و اصلاح است

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی روز سه‌شنبه گفت: سیاست خارجی اگر فعال باشد بخشی از این ارکان را ایرانیان خارج از کشور بر عهده می‌گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر مردم در صحنه باشند و نخبگان میدان‌داری کنند ناامیدی و سرخوردگی معنا ندارد زیرا خودشان دافع مشکلات هستند.

زاکانی افزود: مردم درپی عدالت پیشرفت و معنویت هستند و اساس حرکت ما ناظر به فهم واقعیت‌ها و مشکلات کشور است.

وی، آمایش سرزمینی را کار خوب دولت روحانی دانست و گفت: اگر بخواهیم به همه مشکلات بپردازیم وقت کافی نداریم و باید مساله مهم کشور در دستور کار دولت آینده قرار گیرد. موضوع مسکن و اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مردم است.

زاکانی دولت اقدام را نه آقا بلکه نوکر توصیف کرد و افزود: کسانی که در دفتر کار خود مسایل و مشکلات مردم را رصد می‌کنند نمی‌توانند درد مردم را بفهمند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تشریح سامانه دولت یار خاطرنشان کرد: این سامانه ۴۵۰۰ مساله کشور را شناسایی کرده است و ۴۵۱ شهرستان ۱۸۴۱ مسایل خاص دارند.

زاکانی عنوان کرد: برخی مشکلات مانند اشتغال همه کشور را در بر می‌گیرد اما برخی مسایل مانند گرد و غبار مختص خوزستان و استان‌های مرزی است.

منبع: ایرانا

303783