قیمت خانه‌ در «شهرک غرب» و «سعادت‌ آباد»/ متری 123میلیون در برخی نقاط

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که در طول یک ماه اخیر در محله‌های سعادت‌آباد و شهرک غرب تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

تصویر قیمت خانه‌ در «شهرک غرب» و «سعادت‌ آباد»/ متری 123میلیون در برخی نقاط

به گزارش سایت خبری پرسون، شهرک غرب و سعادت‌ آباد دو محله در شمال غرب تهران محسوب می‌شود؛ این دو محله در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده است؛ منطقه‌ای که متوسط قیمت مسکن در آن از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است و از این رو متوسط قیمت مسکن در این دو محله نیز از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر خواهد بود؛ البته لازم به ذکر است که این دو محله از گران‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید و واحدهای آن تقریبا قیمتی برابر با منطقه یک شهرداری تهران دارد.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در این دو محله از شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. گفتنی است؛ قیمت‌ها براساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ لذا به طور مطلق قیمت مسکن در این دو محله را عنوان نمی‌کند و تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در این دو محله به فروش رسیده است؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت خواهد بود و دخل و تصرفی در ارقامی که در ادامه می‌آید، ندارد.

خانه‌‌های سعادت‌ آباد چند؟

یکی از گران‌ترین خانه‌هایی که طی یک ماه اخیر در تهران به فروش رسیده است، واحدی 320متری و یک ساله در سعادت‌آباد بود؛ این خانه با قیمت 123میلیون و 437هزار تومان برای هر متر مربع فروخته شد؛ همچنین واحدی 142متری و 15سال ساخت در بلوار شهید جوریکی متری 59میلیون و 783هزار تومان به فروش رسید.

از دیگر خانه‌هایی که در این یک ماه در سعادت‌آباد معامله شد، می‌توان به یک دستگاه آپارتمان 268متری و یک ساله در خیابان بهزاد اشاره کرد. قیمت این خانه 85میلیون و 654هزار تومان به ازای هر متر مربع بوده است. همچنین واحدی 91متری و 18سال ساخت در خیابان بامداد متری 63میلیون و 794هزار تومان فروخته شد.

یک خانه در شهرک غرب چند؟

واحدی 133متری و 20ساله در خیابان مهستان این محله متری 97میلیون و 575هزار تومان فروخته شد. قیمت مسکن برای معامله واحدی 105متری و 25ساله در خیابان ایران زمین نیز 63میلیون و 96هزار تومان به ازای هر متر مربع بوده است.

یک دستگاه آپارتمان 119متری و 40ساله در خیابان چهاردهم شهرک غرب متری 85میلیون و 462هزار تومان و واحدی 164متری و 35ساله در خیابان مهستان متری 109میلیون و 223هزار تومان فروخته شد.

منبع: اقتصادآنلاین

303653