کنایه سرمربی استقلال به فدراسیون فوتبال

فرهاد مجیدی در تازه ترین مصاحبه ی خود ملاحظات را کنار گذاشت و خیلی رسمی و بی هیچ ابایی از باشگاه انتقاد کرد.
تصویر کنایه سرمربی استقلال به فدراسیون فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، خیلی نمی شود به فرهاد مجیدی به خاطر این انتقادات گلایه کرد و گفت او به دنبال توجیه امتیازات از دست رفته است. خیلی از مواردی که او بدان اشاره می کند، عین واقعیت است؛ حتی اگر بهانه ای برای امتیازات از دست رفته باشد. به خصوص جایی که می گوید؛ «من تا آخرین بازی فصل لیست خروجی ندارم و برای جذب بازیکنان جدید هم تا زمانی که بازیکنان کنونی پول نگیرند و تمدید نکنند لیستی نخواهم داد. درباره بازی با الهلال عربستان یک نکته را باید به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بدون تعارف گفت. استقلال باید میزبان این مسابقه باشد و کفایت فدراسیون سوریه که منجر به تغییر میزبانی شد را الگو قرار بدهیم تا هر طور شده این میزبانی را از دست ندهیم.»

همان طور که در بخشی از صحبت های او خواندید او به فدراسیون فوتبال کنایه زده است. فدراسیونی که در سال های اخیر همه جنگ های دیپلماتیک را باخته است! همان طور که فرهاد مجیدی بدان اشاره کرد فدراسیون فوتبال سوریه در آخرین روز به بهانه عدم صدور ویزا برای کرونایی های تیم ملی این کشور از سوی چین میزبانی را از چینی ها گرفت و سبب برگزاری بازی ها در امارات شد.

طعنه فرهاد مجیدی یک هشدار جدی به فدراسیون فوتبال و شاید هم یک تلنگر است. دادخواهی در رسانه های ایرانی دردی را دوا نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال در زمینه تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا که به ضرر ایران است باید اقدامات حضوری و جدی انجام دهد. تیم های ایرانی برای برگزاری دیدار با تیم های عربستانی به این کشور سفر کرده اند آن هم در شرایطی که بر اساس تصمیم ماه مارس سال ۲۰۱۶ قرار بود بازی ها در کشور بی طرف برگزار شود.

حالا چرا نباید الهلال برای بازی به استقلال به تهران سفر کند؟ استقلال باید میزبان الهلال باشد. چیزی که به استقلال کمک خواهد کرد که میزبان این بازی باشد اقدام جدی از سوی فدراسیون فوتبال است.

303649