رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

اقتدار نظام و برون رفت از چالش ها در سایه حضور مردم در صحنه های مختلف/ عملیات روانی دشمنان علیه ملت

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در طول ۴دهه عمر نظام اسلامی با چالش ها، تهدیدات و فتنه های زیادی روبرو بودیم و امروز اقتدار نظام و برون رفت چالش ها و عبور از فتنه ها به دلیل حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس و حوادث پس از آن است.
تصویر اقتدار نظام و برون رفت از چالش ها در سایه حضور مردم در صحنه های مختلف/ عملیات روانی دشمنان علیه ملت

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پرسون ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۵خرداد با بیان اینکه واقعه پانزده خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی و برپایی نظام جمهوری اسلامی بود گفت: همیشه خطاب حضرت امام و اعتقاد ایشان به توده های مردم بوده و همین اعتقاد سبب شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: قدرت نظام اسلامی بر پایه مردم پایه گذاری شده و به همین دلیل علی رغم پیشنهادات متعددی که به ایشان برای مبارزه مسلحانه شد امام قبول نکردند و نظریه حاکمیت اسلام و پیش‌برد انقلاب اسلامی با حرکت توده های مردمی را مطرح نمودند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم در عرصه های مختلف نقش‌آفرین بودند اظهار داشت: در طول ۴دهه عمر نظام اسلامی با چالش ها، تهدیدات و فتنه های زیادی روبرو بودیم و امروز اقتدار نظام و برون رفت چالش ها و عبور از فتنه ها به دلیل حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس و حوادث پس از آن است.

جوکار با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: امروز انتخاب سرنوشت سازی در مسائل منطقه و بین المللی پیش رو داریم که حضور مردم می تواند قدرت زیادی را تولید کرده و دشمنان را که همواره به دنبال جدایی نظام و مردم هستند ناامید خواهد کرد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلخوری های مردم از شرایط حاکم بر اقتصاد کشور ابراز داشت:حضور مردم پای صندوق های رای علی رغم فشارهای اقتصادی که در اثر سومدیریت ها به وجود آمده میتواند اقتدار کشور را بار دیگر به رخ جهانیان بکشاند چرا که مشارکت مردم هم از نظر داخلی و هم خارجی حائز اهمیت است و رئیس‌جمهوری که با رای بالای مردم انتخاب شود در اجرایی برنامه ها موفق تر خواهد بود.

جوکار خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما با طرح شبهات نظیر اینکه رئیس جمهور از پیش تعیین شده یا از خود اختیاری ندارد درصدد انجام یک عملیات بزرگ روانی هستند تا مردم را از شرکت در انتخابات مایوس کنند در حالی که بیشترین اصول قانون اساسی مربوط به اختیارات رئیس جمهور است.

وی در پایان تاکید کرد: این نظام برپایه تکیه بر مردم طراحی شده و امیدواریم با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و انتخاب رییس جمهوری اصلح پشتوانه ای محکم برای نظام و فرد منتخب باشند تا بتواند با حمایت آنان برنامه های خود در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی را دنبال کند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

303299

مطالب مرتبط