امام جمعه موقت یزد:

مردم بدون توجه به تبلیغات دشمن در انتخابات شرکت خواهند کرد

امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها هستند ولی مردم بدون توجه به آنها در این عرصه شرکت می‌کنند.
تصویر مردم بدون توجه به تبلیغات دشمن در انتخابات شرکت خواهند کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام‌خمینی (ره) و گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد گفت: بسیاری از ملت‌های دنیا که سال‌ها زیر سلطه و فشار استکبارجهانی بودند با پیروزی انقلاب اسلامی و الگوگیری از نهضت امام خمینی (ره) قدرت مقاومت برای رسیدن به عدالت و آزادی را فریاد زدند.

وی افزود: ملت‌ها با درس گرفتن از مکتب جهان‌شمول امام راحل( ره)، امروز با قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام راحل (ره) نه تنها به ملت قهرمان ایران که به همه ستمدیدگان عالم قدرت حق طلبی و کفرستیزی عطا کرد.

محمدی بیان کرد: احیای اسلام ناب محمدی (ره)، تقویت ایمان و اخلاص و آزادی و استقلال در سایه دین و بهره‌گیری از ارزش‌های معنوی جزو پیام‌های اصلی نهضت روح خدا در ایران است .

وی تصریح کرد: امروز بر خلاف گذشته دیگر ملت‌ها زیر بار زور و سلطه دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار و غاصبان صهیونیستی و حامیان منطقه آنها نمی‌روند و به دنبال کسب عزت و اقتدار هستند.

امام‌جمعه موقت یزد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و نقش مردم در آن اشاره کرد و گفت: همه مردم با هر نوع تفکری باید برای تقویت کشور و نظام رای دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال جلوگیری از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها هستند ولی مردم بدون توجه به آنها در این عرصه شرکت می‌کنند.

303200

مطالب مرتبط