کشتی‌گیر ناشنوای بوکانی عضو ثابت تیم ملی کشتی فرنگی شد

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: "شهاب رحیمی" کشتی‌گیر این شهرستان توانست به عضویت ثابت تیم ملی کشتی فرنگی دست پیدا کند.
تصویر کشتی‌گیر ناشنوای بوکانی عضو ثابت تیم ملی کشتی فرنگی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سلیمان سواره اظهار داشت: این کشتی‌گیر و قهرمان بوکانی که به چهارمین دور اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان دعوت شده بود پس از شکست تمام حریفان خود به عضویت ثابت تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران درآمد.

وی ادامه داد: این ورزشکار بوکانی در آخرین بازی در اردوی تیم ملی موفق به شکست حریف اراکی خود در وزن ۶۷ کیلوگرم شد و عنوان نخست را در اردوی تیم ملی از آن خود نماید.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان افزود:رحیمی با کسب مقام نخست در اردوی کشتی فرنگی به عضویت ثابت تیم ملی درآید و عازم مسابقات جهانی کشور ترکیه شود.

وی گفت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی ناشنوایان به میزبانی اراک و از تاریخ ۶ خرداد شروع و تا ۱۶ خرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

گروه فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ۲۳ کشتی گیر را برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرده است.

این مرحله از اردو ۱۰ روز به طول خواهد کشید و ملی‌پوشان خود را جهت حضور در مسابقات جهانی که به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

شهاب رحیمی کشتی‌گیر این شهرستان در سال ۱۳۹۸ توانسته بود به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور دست پیدا کند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/

303154