استقلال و داستان تکراری مصدومیت

به نظر می‌رسد موج جدید مصدومیت‌ها در استقلال آغاز شده است.
تصویر استقلال و داستان تکراری مصدومیت

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلالی ها شانس آورده‌اند که لیگ برتر فعلا تعطیل است و بازی معوقه آنها مقابل پدیده مشهد هم برگزار نمی شود وگرنه حداقل در این بازی فرشید اسماعیلی، مهدی مهدی پور و احمد موسوی را نداشتند. اسماعیلی که یک مصدومیت قدیمی داردو گویادچار یک مصدومیت جدید هم شده و حالا باید پای خود را درمان کند تا شاید به اولین بازی استقلال در لیگ برتر برسد.

با توجه به اینکه تیم ملی ۲۵ خرداد با عراق بازی دارد و چند روز بعد از آن همه ملی پوشان باید استراحت کنند، به احتمال بسیار زیادلیگ برتر از تیرماه ادامه پیدا می کند و این یک خبر خوب برای کادر فنی استقلال است که آنها را به رسیدن مصدومان امیدوار می‌کند.

یکی دیگر از مصدومان استقلال احمد موسوی مدافع راست این تیم است البته به جای او می‌توان از وریا غفوری هم استفاده کرد ولی اگر موسوی برسد قطعا می تواند یک خط جلو برود از طرفی اگر استقلال با سه مدافع مرکزی بازی کند موسوی حتی اگر مصدوم نباشد، در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

مصدوم بعدی استقلال هم مهدی مهدی پور هافبک اصفهانی این تیم است که در مورد او هم شنیدیم به اولین بازی استقلال در لیگ برتر می رسد اما نکته نگران کننده موج جدید مصدومیت‌ها در استقلال است که می‌تواند دردسرهای زیادی را برای این تیم ایجاد کند آنها در لیگ برتر از صدر جدول فاصله گرفتند و می‌توان گفت تمام امیدشان به جام حذفی است قطعاً در این جام هم استقلال خرداد ماه بازی ندارد و تا تیرماه مصدومان این تیم شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

302872