تمایل نوراللهی به تمدید قرارداد با پرسپولیس

هافبک پرسپولیس طی یک ماه اخیر به دو پیشنهاد 870 هزار دلاری و 1.1 میلیون دلاری خود پاسخ منفی داده تا از آن به عنوان چراغ سبزی برای ادامه حضور در این تیم تلقی کرد.
تصویر تمایل نوراللهی به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نوراللهی که در فصل چهاردهم به پرسپولیس پیوست و با نمایش درخشان در این تیم رفته رفته توانسته جایگاه ثابتی با پیراهن شماره هشت برای خود شکل دهد، اکنون طی فصول اخیر به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار و محبوب در این تیم، یکی از اولین نفراتی بود که بدون مشکل قراردادش را تمدید کرده است.

نوراللهی که آخرین بار در دوره ایرج عرب قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده بود، به واسطه مشکلاتی که در آن مقطع وجود داشت نسبت به مطالبات خود برای پرداختی به بازیکنان جوان‌تر کوتاه آمد و تنها وعده گرفت در صورت تامین منابع مالی این موضوع حل شود. با این حال چندی بعد و با حضور محمدحسن انصاریفرد این مساله به عنوان توافق وی برای کم کردن مطالبات تلقی شد و از پرداخت آن خودداری شد.

هافبک شماره هشت سرخپوشان اکنون در شرایطی که تنها چند ماه از قرارداد با پرسپولیس باقی مانده است، موردتوجه چند باشگاه خارجی و خصوصا قطری قرار گرفته است. نمایش او در لیگ قهرمانان آسیا طی چند فصل اخیر باعث شده تا چند تیم قطری مذاکراتی را برای در اختیار گرفتن این بازیکن و کاپیتان سوم پرسپولیس دنبال کنند.

نوراللهی که همانند دیگر بازیکنان چند مرحله از سوی باشگاه برای حضور در جلسه برای مذاکره تمدید قرارداد دعوت شده، به دلیل مشغله کاری و فشردگی بازی‌ها هنوز به آن پاسخ مثبت نداده است. پیشنهادات 870 دلاری و 1.1 میلیون دلاری این بازی نیز مزید بر علت شده بود تا باشگاه نگرانی‌هایی از بابت تمدید قرارداد با وی داشته باشد.

هافبک سرخ‌ها اما به گواه نزدیکانش به هر دو پیشنهاد رسمی خود تا به این لحظه پاسخ منفی داده است تا این امیدواری را شکل دهد که قصد ادامه همکاری برای هفتمین سال در جمع این تیم را خواهد داشت تا از این حیث نیز آمار خود را در جمع سرخپوشان رویایی کند.

نوراللهی در فاصله زمانی که طی این مدت در پرسپولیس حضور داشته، تنها یک نیم فصل برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی جدا شده و راهی تراکتور شده بود. نوراللهی تاکنون 149 بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفته و 43 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و باید به این آمار حضور در سوپرکاپ ایران و جام حذفی را نیز اضافه کرد تا وی را به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن فعلی سرخ‌ها قلمداد کرد. بازیکنی که هواداران پرسپولیس نیز امید زیادی دارند در راستای تقویت و ثبات این تیم مذاکرات مثبتی رای برای ادامه همکاری با مدیران تیم پشت سر بگذارد و بتواند با شماره هشت به کار خود در جمع سرخپوشان ادامه دهد.

باید منتظر ماند و دید بعد از پایان مرحله انتخابی جام جهانی در منامه و در بازگشت کاروان ایران، باشگاه قادر به دنبال کردن مثبت مذاکرات برای ادامه همکاری خواهد بود یا در این مقطع با ارائه پیشنهاداتی جدید از سوی تیم‌های خارجی، این بازیکن در آستانه 29 سالگی چالش جدیدی را دنبال خواهد کرد.

302092