اولین خرید احتمالی دفاع سرخپوشان از اصفهان خواهد بود

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در فاز اول نقل و انتقالات تابستانی خود، تمدید قرارداد را در دستور کار قرار داده، جذب نفرات مدنظر یحیی نیز پروسه موازی این تیم محسوب می‌شود.
تصویر اولین خرید احتمالی دفاع سرخپوشان از اصفهان خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس در حال حاضر از نظر لیست شرایط مناسبی را پشت سر می‌گذارد و البته دغدغه اصلی آنها مربوط به تمدید قرارداد با هفت بازیکنی است که در پایان لیگ بیستم، قراردادشان تمام می‌شود. امید عالیشاه، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو، مهدی شیری و وحید امیری هفت بازیکنی هستند که روزهای پایانی قراردادشان را پشت سر می‌گذارند و موردتوجه این باشگاه قرار گرفته‌اند تا پای میز مذاکره نشسته و به همکاری خود ادامه دهند.

از این جمع هفت نفره تنها سه نفر شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با باشگاه دارند؛ شهریار مغانلو، محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی. اولی که به صورت قرضی از سانتاکلارا به جمع سرخ‌ها اضافه شده و با توجه به عملکردی که از خود به جا گذاشته، موردتوجه این باشگاه و کادرفنی است و باید مذاکرات با باشگاه پرتغالی برای تمدید پروسه رضایتنامه قرضی‌اش دنبال شود. کنعانی زادگان و نوراللهی هم پیشنهاداتی دارند که ادامه حضورشان در این تیم را با چالش مواجه می‌کند.

در این میان با توجه به حضور نفرات ملی‌پوش در لیستی که باشگاه برای مذاکره تمدید قرارداد دنبال می‌کند، باعث شده تا آنها به دنبال این موضوع باشند که در پایان تعطیلی تمرینات به دنبال مذاکره با مهدی شیری و امید عالیشاه باشند و مذاکره با نفرات ملی‌پوش را به بعد از بازگشت آنها از منامه موکول خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس اما از چندی پیش در گفتگو با کادرفنی و یحیی گل محمدی خواهان لیست آنها برای فصل آینده شده است. هرچند یحیی گل محمدی با توجه به شرایط جدول و حساسیت بازی‌های این تیم، اعلام نفرات درخواستی خود را به بعد موکول کرده است اما گفته می‌شود در این میان مذاکراتی نیز صورت گرفته و اولین خرید احتمالی سرخپوشان احتمالا از اصفهان و در پست دفاع خواهد بود.

مدافع مدنظر یحیی گل محمدی که در این فصل توانسته عملکرد موفقی از خود در تیمش به جا بگذارد، برای تقویت این پست موردتوجه سرخپوشان و کادرفنی این باشگاه قرار گرفته و اگر مشکل خاصی شکل نگیرد، در پایان فصل مذاکرات رسمی برای حضورش در این تیم دنبال خواهد شد.

باشگاه البته همچنان به دنبال این خواهد بود تا مذاکرات مثبتی با محمدحسین کنعانی زادگان بعد از پایان اردوی تیم ملی و مسابقات انتخابی جام جهانی در منامه را پیش ببرد و این مدافع ملی‌پوش را که قرارداد دو ساله‌اش با این تیم رو به پایان است، بار دیگر پای مذاکره و تمدید قرارداد بنشاند.

در این ارتباط باید دید در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل و در شرایطی که سرخ‌ها طی فصول گذشته نیز توانسته‌اند با مدیریت مناسب، ضمن تمدید قرارداد با بازیکنان، با نفرات مدنظر خود نیز به توافق لازم و زودهنگام دست یابند، اینبار چه برنامه‌ای را دنبال خواهند کرد.

302066