رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان؛

بی‌احتیاطی رانندگان 10 مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 10 نفر بر اثر دو حادثه رانندگی در محورهای استان زنجان خبر داد.

تصویر بی‌احتیاطی رانندگان 10 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اصغر جعفری‌روحی در رابطه با حادثه رخ داده در جاده تهم، اظهار کرد: روز گذشته (۷ خرداد) در جاده تهم، نرسیده به سد تهم بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پراید، ۵ نفر مصدوم شدند.

وی در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، افزود: سه دستگاه آمبولانس کد تهم، الهیه و روزبه در ساعت ۱۴:۵۱ برای امدادرسانی به مصدومان، به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: یک آقای ۴۲ ساله توسط کد روزبه، دو آقای ۳۵ ساله و ۲۹ ساله توسط کد تهم و دو آقای ۳۸ ساله توسط کد الهیه به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با حادثه واژگونی یک دستگاه پراید نیز گفت: روز گذشته (۷ خرداد) در جاده طارم پس از روستای ذاکر یک دستگاه پراید واژگون شد.

وی از مصدوم شدن ۵ نفر بر اثر واژگونی پراید خبر داد و افزود: یک کد آمبولانس مروارید برای امدادرسانی به مصدومان در ساعت ۱۸:۲۸ به محل حادثه اعزام شد.

این مسئول از انتقال ۴ مصدوم حادثه واژگونی پراید به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: رانند خودرو که آقای ۴۲ ساله بود برای انتقال به بیمارستان رضایت نداد.

منبع: ایسنا

301454