به میزبانی بانک صنعت و معدن:

سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی برگزار شد

سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی به میزبانی بانک صنعت و معدن با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی و نمایندگان شورای هماهنگی و صندوق بازنشستگی بانک‌ها برگزار شد.
تصویر سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این جلسه که روز یکشنبه دوم خردادماه سال جاری به میزبانی این بانک برگزار شد، محمد رضایی دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار داشت: به مدد دانش و تخصص اعضای این کمیسیون که همگی از مدیران و کارشناسان زبده منابع انسانی در بانک های دولتی هستند، گام‌های مثبتی در موضوعات مرتبط با حقوق و معیشت کارکنان شبکه بانکی و بازنشستگان برداشته شده و شاهد اقدامات ارزشمند و مؤثری بوده ایم.

وی استفاده از تمام ظرفیت های قانونی شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی در حوزه سرمایه انسانی و بهره مندی از تجارب و دانش خبرگانی که به قوانین و نیازهای سرمایه انسانی اشراف دارند را موهبتی دانست که همواره برای بهره مندی از ظرفیتهای قانونی جهت بهبود وضعیت اصلی ترین سرمایه بانکها راهگشا بوده است.

رضایی عنوان داشت: راز موفقیت این کمیسیون حضور با انگیزه و فعالانه همکاران این بخش و هماهنگی و تشریک مساعی موجود بین اعضای آن و سازمان های ذیربط است که با ارائه راهکارهای مناسب فراخور هر موضوع به موفقیت های بسیاری در چارچوب قوانین و مقررات موجود دست یافته اند.

در ادامه، مریم اسلمی رییس اداره منابع انسانی بانک صنعت و معدن، ضمن تقدیر از همت و تلاش های بی شائبه کارکنان بخش سرمایه انسانی شبکه بانکی و اعضای کمیسیون شورای هماهنگی ابراز داشت: اهمیت و جایگاه کلیدی مدیریت سرمایه انسانی در افزایش بهره‌وری و کارایی سازمانی، ایجاد تعهد شغلی و بهبود عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: هر سازمانی برای دستیابی به اهداف خود متکی به مهم ترین سرمایه خود یعنی نیروی انسانی آن است و موفقیت نیروی انسانی نیز در گرو میزان رضایت و تعلقی است که کارکنان به شغل و محیط کار خود دارند بنابر این قدم اول در تحقق اهداف و مأموریت های هر مجموعه‌ای ایجاد رضایت در نیروی انسانی و رسیدگی به مشکلات آنان است. در این رهگذر کارکنان خدوم شبکه بانکی به دلیل بانک محور بودن اقتصاد کشور در هر شرایطی همواره به ارائه خدمت مشغول بوده و هیچ تلاشی برای انجام وظایف خود فروگذار نکرده اند.

گفتنی است، در خلال این جلسه دبیر و اعضای شورا موارد مطرح شده در دستور جلسه را مورد بررسی قرار دادند و در مورد پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و معضلات شاغلان و بازنشستگان شبکه بانکی که از سوی مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی ارائه شده بود به بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیماتی جهت ایجاد هماهنگی بیشتر و وحدت رویه میان بانک‌های دولتی پرداختند.

290962