بهره‌مندی بازنشستگان صندوق فولاد از خدمات بانک سامان

با امضای تفاهم‌نامه میان بانک سامان و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، بازنشستگان و همچنین شرکت‌های زیر مجموعه این صندوق می‌توانند از خدمات بانک سامان بهره‌مند شوند.
تصویر بهره‌مندی بازنشستگان صندوق فولاد از خدمات بانک سامان

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک سامان با امضای تفاهم‌نامه‌ای با صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، خدمات خاص و ویژه خود را در اختیار بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه این صندوق قرار خواهد داد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که در مراسمی به امضای علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان و رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد رسید، بانک سامان اقدام به ارائه تسهیلات ریالی و صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان، ارائه خدمات ارزی به‌منظور خرید کالاهای موردنیاز شرکتهای زیر مجموعه صندوق، تخصیص حد اعتباری تسهیلات ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی برای شرکتهای زیر مجموعه صندوق و ایجاد زمینه استفاده صندوق و شرکتهای زیر مجموعه از خدمات گروه مالی سامان همچون صرافی، کارگزاری، بیمه، تأمین سرمایه و ... خواهد کرد.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان، طی سخنانی با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه با صندوق بازنشستگی فولاد گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم‌نامه منشأ آثار و نتایج مثبتی برای هر دو مجموعه باشد.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری که به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده بتوانیم باهدف رونق تولید در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

همچنین رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور هم انعقاد تفاهم‌نامه با بانک سامان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: مفاد این تفاهم‌نامه راهگشا و مطلوب است و امیدواریم همه بندهای آن به اجرا رسیده و درواقع، تفاهم‌نامه به توافق‌نامه تبدیل شود.

وی افزود: بازنشستگان صندوق فولاد سال‌ها در معادن و صنایع معدنی برای پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند و خدمت به این عزیزان سیاست اصلی صندوق است.

290669