رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان:

۲۲۹ شهید کارگر در زنجان شناسایی شد

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به نقش والای کارگران در تحقق شعار سال گفت: جامعه کارگری در استان ۲۲۹ شهید گرانقدر به انقلاب تقدیم کرده است.

تصویر ۲۲۹ شهید کارگر در زنجان شناسایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، یحیی احمدی با اشاره به اینکه شهدا حافظان این آب و خاک بوده‌اند و با رنگ خون خود، امنیت و آسایش امروز ما و میهن عزیزمان را رقم زده‌اند بیان کرد: اگر این ایثار نبود، قطعا ما نمی‌توانستیم امروز به امورات دیگر بپردازیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: امروز نیز کارگران خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی بوده و عامل اصلی در رشد و بالندگی اقتصاد کشور هستند و از این رو، شایسته است که کارگران را رزمندگان عرصه اقتصاد بنامیم. جامعه کار و تلاش همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته است.

وی با اعلام اینکه جامعه کارگری در استان زنجان ۲۲۹ شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است توضیح داد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، مدیون آن‌ها است.
رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: اسناد و مدارک شهدای کارگر به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ارسال شده و قرار است در این کنگره از خانواده این شهدا نیز تجلیل به عمل آید.

منبع: ایسنا

288830