حضور پست بانک ایران در دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

پست بانک ایران در دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2021) که از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سالجاری در محل پارک فناوری پردیس در کیلومتر 20 جاده دماوند برگزار می شود، حضوری فعال خواهد داشت.
تصویر حضور پست بانک ایران در دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیست و هشتم اردیبهشت ماه سالجاری پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی مدعوین از جمله بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با محوریت "رفاقت یا رقابت" غرفه این بانک طی روزهای 28 لغایت 31 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 10/30 صبح لغایت 18 آماده بازدید علاقمندان می باشد.

بنابر این گزارش: در این غرفه ضمن معرفی و تشریح خدمات و فعالیت های پست بانک ایران و استقرار یک دستگاه خودپرداز (ATM) ، شرکت صرافی فراز اعتماد، شرکت سامانه های کاربری کلان همگام (سکه)، ادارات کل بانکداری الکترونیک و بازاریابی پذیرای بازدیدکنندگان هستند و مسئولان و کارشناسان بخش های مختلف بانک همه روزه با حضور در این غرفه ضمن پاسخگویی به بازدیدکنندگان، نشست های صمیمی نیز با آنان برگزار می کنند.

همچنین در بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از برگزاری نمایشگاه مذکور بهزاد شیری مدیرعامل بانک در پنل اختصاصی با موضوع "نقش بانک ها در مهار تورم و هدایت نقدینگی" راس ساعت 10 صبح به سخنرانی می پردازد.


گفتنی است: دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2021) با رویکرد بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در زمینه های هوشمندسازی، دیجیتالی شدن و توسعه پایدار از بیست و هشتم اردیبهشت ماه با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری بصورت ترکیبی از بخش های حضوری و مجازی در محل پارک فناوری پردیس پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز و تا سی و یکم همین ماه ادامه می یابد.

288661