رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان امنیت را در سراسر کشور برقرار کرد

حجت الاسلام ادیانی گفت: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان توانست امنیت را به بهترین شکل در سراسر کشور برقرار کند؛ نیروی انتظامی امروز بواسطه قرآن، راه تولید قدرت مشروع و راه صیانت در درون خود را یافته است.
تصویر نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان امنیت را در سراسر کشور برقرار کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن ماه مبارک رمضان که امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه در دفاع مقدس رزمندگان با ایمان به خداوند و انس با قرآن در برابر دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کردند و آن‌ها را شکست دادند، اظهار داشت: شهید سلیمانی‌ در مکتب قرآن رشد و پرورش یافت.

وی ادامه داد: رزمندگان غواص در عملیات الفجر هشت با توکل به خداوند و انس با قرآن به دل اروندرود زدند و دشمن را به زانو درآوردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: رزمندگان تربیت یافته مکتب قرآن امروز در داخل و خارج از کشور آمریکا را شکست دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود، گفت: امروز جبهه مقاومت با تاسی از قرآن، راه سردار سلیمانی را با قدرت و اقتدار ادامه می‌دهد و نتیجه آن را در منطقه می‌بینیم.‌

وی گفت: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان توانست امنیت را به بهترین شکل در سراسر کشور برقرار کند؛ نیروی انتظامی امروز بواسطه قرآن، راه تولید قدرت مشروع و راه صیانت در درون خود را یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بدبختی همه جوامع اسلامی این است که از دامن قرآن و اهل بیت رها شدند، گفت: اگر ملت ها و دولت‌های اسلامی به دامن قرآن برگردند، سربلند خواهند شد.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امروز به دولتی انقلابی، جهادی و مدیری دلسوز، جهادی، ولایی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه میدان اقتصاد قطعا سخت‌تر از میدان جنگ و نبرد نیست، بیان داشت: ما می‌توانیم در میدان اقتصاد در برابر دشمنان پیروز شویم.

گزارش ساراپیرانه

انتهای پیام/

288069