اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اقدام ارزشمندی است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی کار ارزشمندی است و نتیجه آن قطعا رضایتمندی مردم و بازنشستگان است.
تصویر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اقدام ارزشمندی است

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامحسین کرمی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما در کمیسیون برنامه بودجه همترازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با سایر صندوق‌ها بوده است که دغدغه درست بازنشستگان است.

وی افزود: برای این موضوع حدود 150 هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شد که 89 هزار میلیارد تومان از این مبلغ برای سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافت.

کرمی با بیان اینکه مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی و متناسب سازی حقوق این عزیزان موافق هستند، گفت: طبق گفته مدیرعامل محترم تأمین اجتماعی احکام بازنشستگان نیز صادر شده است که جای تشکر دارد و کار با ارزشی انجام شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره از توسعه خدمات تأمین اجتماعی حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که دولت برای ارتقاء خدمات تأمین اجتماعی اقدام کند و ما بر لزوم ایفای تعهدات دولت به تأمین اجتماعی تأکید داریم و امیدواریم این روند تا پرداخت کامل مطالبات تأمین اجتماعی تداوم یابد تا مردم این تغییرات را در زندگی و سفره خودشان ببینند.

287786