مدیر ارشد مالی یک شرکت متمرکز بر بیت کوین تغییر کرد!

گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) از جان دالبی (Jon Dalby) به عنوان مدیر مالی جدید خود استفاده کرد.

تصویر مدیر ارشد مالی یک شرکت متمرکز بر بیت کوین تغییر کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، جان دالبی که در سمت مدیر ارشد مالی Bridgewater Associates عهده دار بود، پست مدیر ارشد مالی شرکت فناوری و امور مالی NYDIG متمرکز بر بیت کوین را بر عهده خواهد گرفت.

رابرت گوتمن (Robert Gutmann)، مدیر عامل و بنیانگذار NYDIG، در بیانیه عمومی روز جمعه گفت: “من و تیم NYDIG بسیار هیجان زده هستیم که از جان استقبال می کنیم.”

او افزود:

“مهربانی، کنجکاوی و تواضع او، همراه با تجربه او در زمینه خدمات مالی، در حالی که ما به ساختن راه حل های اساسی بیت کوین ادامه میدهیم، تطابق خوبی با NYDIG دارد. کار کردن بر روی بیت کوین به طور فزاینده‌ای همان چیزی است که بسیاری از بهترین و باهوش‌ترین کارمندان به دنبال آن هستند. از جمله رهبران صنعتی مانند جان و تیم NYDIG، به طور منحصر به فرد برای ارائه پلتفرم ، منابع و فرهنگ درخشان، در پی مأموریت جمعی برای بدست آوردن امنیت بیت کوین برای همه، در تلاش هستند.”

Bridgewater Associates در سال 1975(1354 شمسی) توسط سرمایه گذار معروف ری دالیو (Ray Dalio) تأسیس شد و به عنوان یک نهاد اصلی مدیریت سرمایه گذاری فعالیت می کند. NYDIG ، یک شرکت جوان تر که بر بیت کوین متمرکز است، امسال تعدادی از عناوین خبری از جمله جمع آوری بودجه 100 میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است.

دالبی قبلاً در UBS و D.E دارای پست های بالایی بود. بر اساس بیانیه عمومی، Shaw Renewables Investments، تخصص گسترده ای به او می دهد. دالبی در این بیانیه گفت: “رشد NYDIG باورنکردنی بوده است. هر روز صنایع بیشتری پتانسیل بیت کوین را درک می کنند و مشتریان بیشتری به دنبال راه هایی برای دسترسی ایمن به آن هستند.”

نظرات بیشتر در این بیانیه از سوی مدیر ارشد مالی جدید NYDIG، نگاه مثبت او را نسبت به پتانسیل بیت کوین نشان داد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

287207