پیام تسلیت امام جمعه یزد به حادثه دیدگان سیل

آیت‌الله ناصری برای حادثه دیدگان سیل اخیر پیام تسلیت صادر کرد.
تصویر پیام تسلیت امام جمعه یزد به حادثه دیدگان سیل

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

حادثه مهار نشدن سیل و اتفاقاتی که طی چند روز اخیر بر اثر بارندگی در استان یزد و برخی شهرستان‌ها افتاد، موجب نگرانی و تاثر است و داغدار شدن خانواده‌ها بر اندوه انسان می‌افزاید.

اینجانب به خانواده‌هایی که عزیزان خود را که بعضی نیز برای خدمت و نجات دیگران به محل سیل اعزام شده بودند، از دست دادند، تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال اجر بسیار در این ماه بزرگ برای آنها خواستارم.

لازم به ذکر است که مسئولان امر باید در پیشگیری از این حوادث دقت می‌کردند تا این اتفاقات برای بار چندم اتفاق نیفتد و اینگونه سبب صدمه و آسیب نشود. مسئولان امر باید حوادث را جدی بگیرند و خیابان‌ها، کوچه‌ها و جاده‌ها را برای مقابله با حوادث طبیعی نظیر سیل مجهز و آبها را مهار کنند و راهی برای استفاده از این نعمت خدادادی تدبیر کنند.

بر پیشگیری از وقوع این اتفاقات تاکید دارم و معتقدم اگر برای پیشگیری هزینه نکنید، چندین برابر باید برای خسارات هزینه کنید ضمن اینکه برخی از خسارت‌ها نظیر از دست دادن این عزیزان، جبران ناپذیر است.

ضمن قدردانی از تلاش ایثارگرانه نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و ... امیدوارم دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی در استان یزد نباشیم.

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/

286817