جهانگیری جان باختن ۶ کارمند اداره برق کرمان را تسلیت گفت

در پی جان باختن ۶ نفر از کارمندان اداره برق کرمان، معاون اول رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی از وزیر نیرو و استاندار کرمان خواست به وضعیت خانواده‌های مصیبت‌دیده رسیدگی شود.
تصویر جهانگیری جان باختن ۶ کارمند اداره برق کرمان را تسلیت گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، در پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است: جان باختن تاسف بار ٦ تن از کارکنان اداره برق شهرستان کرمان که در حین خدمت به هموطنان خود در منطقه گلباف گرفتار سیلاب شدند، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

جهانگیری افزود: مصیبت غم انگیز فقدان این تلاش گران عرصه خدمت را به همکاران، بستگان به ویژه خانواده های بزرگوار این عزیزان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

در پیام معاون اول رییس جمهوری تاکید شده است: لازم است مسئولان ذی‌ربط به خصوص وزیر نیرو و استاندار کرمان در اسرع وقت به وضعیت خانواده‌های مصیبت زده رسیدگی کنند و کمک‌های لازم را در خصوص مراسم ترحیم و تدفین انجام دهند.

در پی بارندگی‌های روز دوشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه) در شمال استان کرمان و قطع برق، کارکنان اداره برق گلباف در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به منطقه اعزام شدند که در حین ماموریت به دلیل بارش سنگین باران و تگرگ و وقوع سیلاب، جان خود را از دست دادند.

286590