نماینده مسجدسلیمان:

ریشه موج چهارم سوء مدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت است

نماینده مسجدسلیمان در مجلس گفت: در بحث ورود کرونای چینی و انگلیسی به درون کشور تجارب مثبت و منفی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم تا شاهد ورود سوش‌های دیگری از جمله کرونای هندی و آفریقایی به کشور نباشیم.
تصویر ریشه موج چهارم سوء مدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت است

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا ورناصری با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور و خوزستان اظهار کرد: موج چهارم کرونا در کل کشور همه‌گیر شده و وضعیت سختی به وجود آورده است.

وی افزود: برای جلوگیری از ورود به وضعیتی که اکنون سراسر کشور با آن دست به گریبان است، دولت باید شرایط را مدیریت می‌کرد تا وارد پیک چهارم کرونا نشویم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث ورود کرونای چینی و انگلیسی به درون کشور تجارب مثبت و منفی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم تا شاهد ورود سوش‌های دیگری از جمله کرونای هندی و آفریقایی به کشور نباشیم.

ورناصری تصریح کرد: اگر نخواهیم از تجاربی که در گذشته در بحث ورود کرونا به دست آورده‌ایم، استفاده کنیم قطعا باید منتظر ورود هر نوعی از ویروس کرونا به داخل کشور باشیم که متاسفانه کنترل آن‌ها نیز بسیار دشوارتر از نمونه‌های قبلی است.

وی افزود: دولت وظیفه دارد از جان مردم حراست کند و وضعیت کرونا را در کشور به شکلی مدیریت کند تا از مرگ و میر و ابتلای بیشتر جلوگیری کنیم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه موج چهارم کرونا در کشور در عدم مدیریت صحیح از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت است. مردم وقتی از یک سو سختگیری و از سوی دیگر عادی‌انگاری را می‌بینند، نمی‌دانند باید چه رفتاری از خود نشان دهند و خروجی آن همین موج چهارمی می‌شود که اکنون با آن درگیر هستیم.

منبع : ایسنا

286378

مطالب مرتبط