هشدار تریدری که سقوط سال ۲۰۱۸ را پیش بینی کرده بود؛

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شاهد اصلاح شدیدی خواهند بود!

پیتر برنت، تریدر باتجربه‌ کالا در آخرین توییت خود، هشدار داده است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال روزی شاهد اصلاح شدیدی خواهند بود.

تصویر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شاهد اصلاح شدیدی خواهند بود!

به گزارش سایت خبری پرسون، این چارتیست افسانه‌ای اضافه کرد که ثروت و پس انداز زندگی‌ها از دست خواهد رفت و از افرادی که از کریپتو و فعالیت اهرمی بازار اطلاعات کامل ندارند به عنوان بزرگترین بازندگان آینده نام برد.

عدم پذیرش “چشم لیزری”، الگوی رفتاری محبوب بین طرفداران بیت کوین، توسط برنت حتی باعث شد او در کنار کمدین آمریکایی، بیل ماهر، قرار بگیرد که در آخرین قسمت از نمایش خود اسکار امسال و کریپتو را نقد کرد.

“چه فکر می‌کنید BTC ناجی پولی جهان است یا یک برنامه رایانه‌ای Pet Rock، فکر میکنم به این کلیپ یا با این کلیپ مثل من به شدت بخندید.”

پیش بینی‌های سابق برنت

حتی با اینکه برنت به توییت‌های بیش از حد دراماتیک مشهور است، او سابقه‌ی پیش بینی‌های درستی را دارد.

به عنوان مثال، در ژانویه 2018 (دی ۹۶)، او متوجه شد که صعود قبلی بیت کوین مختل شده است که این به منزله‌ی شروع یک بازار خرسی است.

اما بعضی از پیش بینی‌های برنت به شدت اشتباه بوده است. پس از سقوط شدید ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، او اعلام کرد که احتمال صفر شدن بیت کوین بیشتر از رسیدن آن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار است‌. از زمان پیش بینی منفی برنت بیت کوین ۱,۲۰۰ درصد رشد کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

286345