موافقت وارن بافت با نفرت انگیز بودن بیت کوین!!

صعود زودگذر قیمت بیت کوین، بسیاری از منتقدان پیشین ارزهای رمزپایه را به خود جلب کرده‌است. وقتی صحبت از مدیر عامل Berkshire Hathaway ، وارن بافت (Warren Buffett) و دست راست او ، چارلی مونگر(Charlie Munger) می شود ، قطعاً اینطور نیست.

تصویر موافقت وارن بافت با نفرت انگیز بودن بیت کوین!!

به گزارش سایت خبری پرسون، مونگر گفت که از موفقیت بیت کوین در طی نشست سالانه سهامداران برکشایر (Berkshire) که در اول ماه می(اردیبهشت) برگزار شد، متنفر بود. وی افزود که کل این پیشروی و توسعه، زننده است و با منافع تمدن مغایرت دارد:

“البته ، من از موفقیت بیت کوین متنفرم. من باید متواضعانه بگویم که فکر می کنم کل این پیشروی و توسعه لعنتی، نفرت انگیز و مغایر با منافع تمدن است و من انتقاد را به دیگران واگذار میکنم.”

در حالی که “Oracle of Omaha” از یک سوال در مورد بیت کوین طفره رفت ، وی با اظهارات تند مونگر موافق بود: “من در آن مورد، موافقم.”

وارن بافت ، در ماه می 2018 (اردیبهشت 1397) ، بیت کوین را “سم موش صحرایی” نامید.

نفرت نامعقول است.

این نظرات، ناگزیر مورد انتقاد و سرزنش شدید جامعه ارزهای رمزپایه قرار گرفت. اقتصاددان و تحلیلگر ارزهای رمزنگاری شده، الکس کروگر (Alex Krüger)، در توئیتر خود بیان کرد که نفرت در مورد مدیریت پول، نا معقول و غیر منطقی است:

“رویکرد مونگر برای کنار آمدن با موفقیت بیت کوین، نفرت است و زمانیکه با نفرت درگیر شود، نمی تواند منطقی باشد. مدیران امور مالی که با تغییرات تکنولوژیکی سازگار نباشند ، زمان سختی را پیش رو دارند.”

مونگر ، تمایل دارد در مورد تحقیر و اهانت خود، نسبت به حوزه رمزنگاری و همچنین سهام های نظری، بسیار جدی صحبت کند. طبق گزارش U.Today ، میلیاردر 97 ساله، در نشست سالانه شرکت در فوریه، بیت کوین و تسلا را با ” یک شپش و یک کک” مقایسه کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

286218

مطالب مرتبط