یک فعال سیاسی در گیلان عنوان کرد:

ورود نامزدها با گرایش های مختلف سیاسی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گیلان با تاکید بر اهمیت اعتماد سازی در مردم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: باید زمینه حضور نامزدهای مختلف با گرایش های مختلف سیاسی فراهم شود و عدالت در بررسی صلاحیت ها رعایت شود که این امر از ملزومات اولیه فراهم کردن فضای مشارکت حداکثری است تا شورای شهر و روستا، مجلس و ریاست جمهوری پویا، قدرتمند و موثر داشته باشیم.
تصویر ورود نامزدها با گرایش های مختلف سیاسی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سهیلا مدارایی روز شنبه با یادآوری شور و شوق مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم دوباره اعتماد را به مردم برگردانیم که در این صورت به طور قطع مردم با جان و دل خواهند آمد و مشارکت؛ حداکثری خواهد بود.

دبیر کل حزب مشارکت های مردمی استان گیلان بیان داشت: از دیدگاه ما به عنوان احزاب، بهترین زمانی که مردم می توانند نظر و خواست خود را به کرسی بنشانند، بهنگام انتخابات است، بنابراین اگر این امکان برای آنان از هر نگرش و دیدگاهی فراهم شود تا بتوانند از بین کاندیداهای مختلف با ظرفیت ها و توانمندی های شناخته شده و معرفی شده به جامعه به فرد مورد نظر خود رای دهند، یقینا مشارکت بیشتری حاصل می شود.

وی تصریح کرد: باید زمینه حضور نامزدهای مختلف با گرایش های مختلف سیاسی فراهم شود و عدالت در بررسی صلاحیت ها رعایت شود که این امر از ملزومات اولیه فراهم کردن فضای مشارکت حداکثری است تا شورای شهر و روستا، مجلس و ریاست جمهوری پویا، قدرتمند و موثر داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: این حضور و مشارکت حداکثری و انسجام مردم در انتخابات موجب می شود که کشورهای دیگر و جهانیان دریابند مردم ایران؛ کشور و نظامشان را دوست دارند و بدان پایبندند و درهر شرایط سختی اعم از فشار و تحریم و مانند آن همراه نظام خود می مانند همانگونه که تا به امروز بوده اند.

مدارایی با تاکید بر اینکه باید به افکار و رای مردم احترام گذاشت، بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مردم ولی نعمت ما هستند، لذا باید به رای و فکر مردم احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم برای سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند، خاطر نشان کرد: باید به این سه اصل احترام گذاشته شود و برای رسیدن به آن بکوشیم، سه اصلی که برای رسیدن به آنها جز در سایه حضور مردم، هماهنگی، انسجام و وحدت ممکن نیست.

مدارایی اظهار داشت: اگر نظرات اقوام، احزاب، فراکسیون ها و گرایش های مختلف را در نظر گیریم، شور انتخابات افزایش می یابد.

دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان با تاکید بر اینکه باید در کنار احزاب و نقش سایر نخبگان و بزرگان، بخشی از زمینه سازی های برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید از سوی مسئولان در بخش های مختلف فراهم شود، بیان داشت: شور و شوق برای حضور در انتخابات زمانی ایجاد می شود که افراد صالح، دلسوز، پاکدست و دارای عملکرد مثبت در گرایش های مختلف نامزد شده و در عرصه انتخاباتی حضور داشته و فرصت انتخاب شدن را از سوی مردم داشته باشند.

وی درباره عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو اظهار داشت: اصلاح طلبان در حال منسجم شدن با هم در سراسر کشور هستند و برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ کاندیدا خواهیم داشت و برای شورای شهر هم افرادی نامزد شده اند و امید است حضور و مشارکت خوبی را در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

منبع: ایرنا

285901

مطالب مرتبط