رییس کل دادگستری کرمانشاه:

برای تحقق شعار سال به مدیران شجاع و قوی نیاز است

دستگاه قضایی استان کرمانشاه در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است به رفع موانع و پشتیبانی از مناطق ویژه اقتصادی استان اقدام می کند.
تصویر برای تحقق شعار سال به مدیران شجاع و قوی نیاز است

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت:‌ دستگاه قضا از مدیران شجاع و کارآمد برای تحقق شعار سال به منظور ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم پشتیبانی می‌کند.

پرویز توسلی‌زاده امروز عصر در دیدار هیات مدیره مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد غرب، بر ضرورت حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و حذف موانع تاکید و تصریح کرد: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در شرایط کنونی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم در این راستا اقدام و عمل کنیم.

وی اضافه کرد: هر چقدر یک جامعه از لحاظ اقتصادی قوی ظاهر شود این قوت می‌تواند از نظر سیاسی نیز ظاهر شود و به چانه‌زنی بیشتر در جوامع بین‌المللی کمک کند.

وی اظهار داشت: مناطق قصرشیرین و اسلام آباد غرب به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایط ویژه ای در حوزه تجاری هستند و می توانند بخشی از مشکلات را جبران کنند و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان باشند.

او با خطاب قرار دادن مسوولان حوزه تولید، گفت: از تمام کسانی که می توانند گره ای از کار مردم باز کنند می خواهیم تا به رفع موانع تولید و در نتیجه خدمت به مردم کمک کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان کرمانشاه نیز در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است به رفع موانع و پشتیبانی از مناطق ویژه اقتصادی استان اقدام می کند.

توسلی زاده در پایان بار دیگر بر تحقق شعار سال تأکید و ابراز امیدواری کرد این مهم سبب گره گشایی از مشکلات مردم شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: با مساعدت و همراهی دستگاه قضایی می توان با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های مربوطه موفق عمل کرد و همین امر سبب کاهش تخلفات می‌شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و مراوده با این کشور از طریق ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق انجام می شود.

شهرستان اسلام آبادغرب نیز با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع : ایرنا

284824