نمایشگاه مجازی ایران رسما افتتاح شد

نمایشگاه مجازی ایران که از تاریخ ۵ اسفندماه آغاز به کار کرده بوده و به‌مدت سه ماه در تمام رشته فعالیت‌های اقتصادی برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی افتتاح شد.
تصویر نمایشگاه مجازی ایران رسما افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایشگاه مجازی، رویدادی جدید و تجربه نوینی است که صاحبان کسب‌وکار در دوران پاندمی کرونا به منظور معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می کنند. نمایشگاه مجازی ایران نیز با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران میزبان فعالان اقتصادی در رشته فعالیت‌های صنعت، معدن، تجارت، دانش‌بنیان، خدمات، کشاورزی و صنایع غذایی، رسانه‌های دیجیتال، استارت‌آپ‌ها، اقتصاد، هنر و فرهنگ است.

نمایشگاه مجازی ایران که از تاریخ ۵ اسفند آغاز به کار کرده بود، ۳۰ فروردین به‌صورت رسمی افتتاح شد. این نمایشگاه به مدت سه ماه در تمام رشته فعالیت‌های اقتصادی برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما مجریان نمایشگاه امیدوارند درصورت کاهش شیوع کووید-۱۹ بتوانند مراسم اختتامیه را در تاریخ ۵ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار کنند.

محمدرضا طلایی -رئیس کمیسیون فناوری اطاعات و ارتباطات- با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران، گفته بود: برگزاری این نمایشگاه در شرایطی که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا امکان تبادل هیات‌های تجاری و ملاقات حضوری نیست، نقطه عطفی به شمار می‌رود. در این نمایشگاه تلاش شده است تا با اختصاص سالنی مجزا به استارت‌آپ‌های ایرانی، فرصتی فراهم شود تا این شرکت‌ها به معرفی آخرین خدمات و کالاهای خود بپردازند.

طلایی درباره همکاری با جیتکس دوبی و جیتکس فیوچر استارز با نمایشگاه مجازی ایران گفته بود: هماهنگی‌هایی با مدیران برگزارکننده جیتکس دوبی صورت گرفته است تا با نمایشگاه مجازی ایران در برگزاری این سالن همکاری داشته باشند. با توجه به اینکه شرکت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در بخش استارت‌آپ‌ها فعالیت می‌کنند، مقرر شده است در مجموع زمینه حضور ۲۰ استارت‌آپ حاضر در نمایشگاه مجازی ایران طی داوری که با همکاری جیتکس فیوچرز استارز و داوران ایرانی انجام خواهد شد، در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ فراهم شود.

283772