فرماندار:

ورودی های همدان زیبنده مرکز استان نیست

فرماندار همدان با بیان اینکه ورودی های همدان زیبنده مرکز استان نیست گفت: باید دستگاه های اجرایی و خدماتی برای ساماندهی ورودی های همدان اقدام کنند.
تصویر ورودی های همدان  زیبنده مرکز استان نیست

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمدعلی محمدی فرماندار همدان در نشست کارگروه امور زیربنایی شهرستان اظهار کرد: وضعیت ورودی‌های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود: بخشی از اصلی‌ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارائه شود.

محمدی تأکید کرد: فعالیت واحد‌های عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیر‌های ورودی شهر همدان باعث توقف پر خطر خودرو‌های سبک و سنگین می‌شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

فرماندار همدان اجرای طرح توسعه گلخانه‌ها در اراضی کوره‌های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و گفت: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحد‌های عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحد‌ها نیز در دستور کار شهرداری منطقه سه همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از ورودی‌های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداری‌ها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این زمینه اقدام کند.

281979

مطالب مرتبط