معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان:

فرمانده کل سپاه؛ مهمان ویژه اجلاسیه دومین کنگره شهدای استان یزد

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان دهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضور سردار سلامی برگزار می شود.
تصویر فرمانده کل سپاه؛ مهمان ویژه اجلاسیه دومین کنگره شهدای استان یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سرهنگ علی نوری زاده با بیان اینکه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد از ابتدای سال و با شیوه ای متفاوت کار خود را در سطح استان یزد آغاز کرده است، اظهار کرد: اجلاسیه نهایی این کنگره دهم فروردین ماه ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضورفرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

وی با اشاره به ۴۰ خدمت شاخص کنگره ملی شهدای استان با محوریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی افزود: این خدمات به صورت مستند در سطح استان گرد آوری شده است که در روز اجلاسیه پخش خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: به دلیل محدودیت های کرونایی تعداد کمی مهمان برای این اجلاسیه دعوت شده است و خانواده شهدا نیز در صورت تمایل می توانند در این اجلاسیه حضور یابند.

سرهنگ نوری زاده افزود: همچنین این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی یزد، شبکه ملی خبر و چند شبکه مجازی پخش می شود که علاقه مندانی که موفق به حضور در مراسم نمی شوند می توانند از این طریق بیننده اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان باشند.

وی تصریح کرد: مشروح سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای یزد نیز در روز برگزاری اجلاسیه پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ گروه سرود، تواشیح، مداحی، سخنرانی و ‌... از جمله برنامه های اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد است.

انتهای پیام/

279090

مطالب مرتبط