فریبا:

استقلال شرایط قهرمانی را دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران معتقد است با وجود اینکه استقلال بازیکنان کرونایی زیادی دارد اما اگر آنها به آمادگی کامل برسند می توانند قهرمان شوند.
تصویر استقلال شرایط قهرمانی را دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: استقلال بردهای خوبی داشته و از نظر روحی شرایط خوبی دارد اما متاسفانه چند بازیکن خوب استقلال از جمله دروازه بان‌ها درگیر کرونا هستند که از تیم ملی جا و باشگاه مانده‌اند. متاسفانه کرونا تاثیر منفی زیادی روی تیم می گذارد چون بازیکنان باید حداقل ۱۵ روز استراحت کنند و حتی اگر بعد از ۱۵ روز سلامت باشند باز هم به خاطر اینکه در این مدت نمی توانند تمرین کنند بدنشان افت می کند به همین خاطر شرایط برای تیم مشکل می شود. به هر حال فعلا نفرات جایگزین و جوانان هستند که می توانند به تیم کمک کنند.

او ادامه داد: فرهاد مجیدی توانسته تا اینجا نتایج خوبی کسب کند و از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرده است. از طرفی مدیریت هم مقداری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است. امیدوارم این نتایج و شرایط ادامه داشته باشد. کار در ادامه برای استقلال خیلی سخت است؛ دروازه بان‌ها، قایدی و چند بازیکن دیگر تیم درگیر کرونا هستند. نمی دانم در این شرایط بازی برقرار می کنند یا خیر. در هر صورت نباید نا امید شد اگر قرار باشد بازی کنیم می توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم چون فاصله بازیکنان استقلال از نظر فنی کم است. می توان از آرش برهانی هم به عنوان مربی تیم امید کمک گرفت.

فریبا درباره خرید های جدید استقلال گفت: من از سعید مهری شناخت دارم. او بازیکن تنومندی است و از طول گام زیادی برخوردار است و قطعا می تواند کمک کند. استقلال در سه جام درگیر است و داشتن بازیکنانی که به بازیکنان اصلی تیم نزدیک هستند می تواند کمک کند. بازی آرمان رمضانی را دوست دارم و فرم بازی او طوری است که و قتی تیم در شرایط سخت قرار می گیرد در بازی مستقیم می توان از او استفاده کرد. ممکن است بازیکن در یک تیم نتواند خودش را ثابت کند اما قطعا آرمان رمضانی می تواند به استقلال کمک کند. فکر می کنم آرمان رمضانی نتوانست در سیستم پرسپولیس جا بیفتد اما می تواند در استقلال تاثیر گذار باشد. کادر فنی بی جهت بازیکنی را نمی آورند قطعا در بازیکنان توانایی دیده اند که آنها را به خدمت گرفته اند برای تیم بزرگ استقلال. در شرایط کرونایی تیم که بازیکنان زیادی درگیر کرونا هستند این بازیکنان می توانند به تیم کمک کنند.

او در پایان درباره احتمال قهرمانی استقلال گفت: استقلال شرایط قهرمانی را دارد یعنی هم بازیکنان بسیار خوبی دارد هم جایگزینان و کادر فنی خوبی دارد. پیش بینی درباره قهرمانی سخت است و بازی های زیادی باقی مانده است. از رقیب دیرینه مان چهار امتیاز عقب هستیم و یک بازی مستقیم داریم و این به جهت روحی می تواند به تیم کمک کند تا انشاالله به قهرمانی برسد. درباره آسیا هم باید بگویم اگر بازیکنان کرونایی برسند خوشبین هستم با اینکه گروه بسیار سختی داریم.

منبع : ایسنا

279049