پرداخت مطالبات بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی گیلان در آستانه نوروز

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از پرداخت مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان گیلان خبر داد.
تصویر پرداخت مطالبات بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی گیلان در آستانه نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، شراره کاووسی با تبریک فرارسیدن نوروز، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و در راستای تکریم بازنشستگان، مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان گیلان در آستانه نوروز ۱۴۰۰ پرداخت شد.

وی با بیان اینکه مطالبات مذکور برای سال ۱۳۹۷ معادل ۸۶ هزار و ۷۳۴ میلیون ریال و برای سال ۱۳۹۸ معادل ۱۱۰ هزار و ۲۲۸ میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ میلیون ریال به بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تصریح کرد: در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و در راستای انضباط مالی، بدهی دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم(آب، برق گاز و...) نیز پرداخت شد.

کاووسی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها تلاش کرد به رغم همه مشکلات و مسائل موجود در سال ۱۳۹۹، از بار دغدغه‌های بازنشستگان بکاهند و قطعا این روند در سال آینده نیز با تلاشی مضاعف دنبال می شود.

منبع: ایسنا

278298