پیام نوروزی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت.
تصویر پیام نوروزی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام به این شرح است:
به نام دادار هستی بخش
فرا رسیدن فصل بهار، هنگامه شکفتن و نوزایی طبیعت که نشانه‌ای از حکمت و عظمت الهی است را محضر مردم شریف و فهیم ایران اسلامی، سهامداران معزز، مشتریان گرانقدر، مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سال 1399 به ویژه برای کارکنان خدوم نظام بانکی سالی دشوار همراه با چالش های فراوان بود که متاسفانه شیوع ویروس کرونا رقم خورد و تعداد کثیری از همکارانمان را در راه خدمت به هموطنان معزز بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس از دست دادیم. همکاران متعهدی که همواره یاد و خاطره ایشان در اذهان باقی خواهد ماند.

خداوند بزرگ را شاکریم که طی سال های گذشته به ویژه در سال پایانی دولت تدبیر و امید، در بانک رفاه کارگران همسو با سیاست‌های کلان اقتصادی عمل نموده و به حمدالله در این مسیر هم دستاوردهای مطلوبی کسب نمودیم.

در سالی که گذشت سیاست‌های کلی بانک رفاه کارگران معطوف به همراهی جدی با سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد اشتغال و رونق تولید، محرومیت زدایی و کمک به توسعه پایدار و درون‌زا بود که با موفقیت دنبال شد. در این مسیر مدیران عالی بانک رفاه کارگران همگام و دوشادوش با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان‌های محروم و کم‌ برخوردار اما دارای ظرفیت برای توسعه و پیشرفت بازدید کردند و طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی بسیاری از جمله راه‌ های مواصلاتی، کارخانه‌های تولیدی، مراکز رفاهی، پروژه‌های آبرسانی و بسیاری دیگر را آغاز یا به سرانجام رسانده تا با یاری خداوند، غبار فقر و محرومیت از چهره این مناطق زدوده شود.

بانک رفاه کارگران علاوه بر مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های کلان توسعه‌ای کشور، در سال گذشته پرونده درخشانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به هموطنان نیازمند از خود بر جای گذاشت. اقدامات ارزشمندی چون کمک به آبرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و احداث مدرسه‌ای شش کلاسه در نقطه صفر مرزی این استان، حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در دوران شیوع ویروس کرونا با اهدای ده‌ها تبلت و نوشت افزار، کمک به کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا و بسیاری اقدامات دیگر نشان از اهمیتی است که این بانک در حیطه ایفای مسئولیت اجتماعی قائل بود به‌ حمدالله به ثمر نشست.

در سال 1399 بانک رفاه دستاوردهای قابل ذکر بسیاری کسب کرد که جملگی حاصل همت والای کارکنان خدوم بانک و حمایت‌های مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی بود. افزایش سرمایه مطلوب بانک و تقویت توان خدمت‌دهی به ذی‌نفعان ارجمند، تصویب صورت‌های مالی بانک و تقدیر وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از عملکرد بانک، تغییر ساختار کلان بانک به ‌ویژه در حوزه مالی و فناوری اطلاعات و تسهیل خدمت‌رسانی در این حوزه‌ها، حرکت بر محور بانکداری جامع و انجام تغییرات بنیادین در تعریف و ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان اختصاصی و شرکتی، استقرار بانکداری اجتماعی و سرمایه گذاری و کسب جایگاه هفتم بین پانصد شرکت برتر ایران، تنها نمونه‌هایی از صدها دستاورد بانک بوده است که خوشبختانه حاصل شد.

تردیدی نیست که در سال جدید سیاست‌های کلان بانک همراهی با دولت و سیاست‌های اقتصادی کلان نظام است. همراهی و همسویی از این حیث که تماماً در جهت ارزش آفرینی و کمک به ایجاد توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

ایمان دارم که با اعتماد مشتریان ارجمند و مساعی بی‌دریغ کارکنان محترم، بانک رفاه کارگران بیش از پیش در مسیر اعتلا و بالندگی قرار می‌گیرد و دستاوردها و عملکردی به مراتب بهتر و شایسته‌تر کسب خواهد نمود. ان‌شاءالله
بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن بهار سال 1400، در طلیعه این بهار زیبا برای یکایک شما بزرگواران، سلامتی، سربلندی و سعادت آرزو ‌دارم.

اسماعیل لله‌گانی

278212