ثبت نام فرزند شهید صیاد شیرازی در انتخابات شورای شهر

مهدی صیاد شیرازی استاد دانشگاه و فرزند سپهبد شهید صیاد شیرازی امروز در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی صیاد شیرازی استاد دانشگاه و فرزند شهید صیاد شیرازی امروز در حاشیه ثبت نام در انتخابات ۶دوره شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، درباره حضور خود در انتخابات شوراها، گفت: حضور بنده در این عرصه فراجناحی و فراحزبی و در چارچوب اهداف نظام و انقلاب است.

وی با اعلام اینکه در حوزه حکمرانی شهر تهران برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت داریم، افزود: این برنامه ها در تئوری شخص بنده است و البته با عزیزان جوان همچون تشکل «نسل نو» هم در تعامل و ارتباط هستیم و این تئوری نیز که به آن اشاره شد، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.

عضو هیئت موسس تشکل تازه تاسیس نسل نو در پاسخ به این سوال که از طرف شورای ائتلاف دعوت شوید، در فهرست این شورا حضور پیدا می کنید یا مستقل وارد عرصه انتخابات می شوید؟ گفت: دعوت شورای ائتلاف یا مجموعه های مرتبط با انقلاب را بررسی و در زمان معیین خود اعلام خواهیم کرد.

صیاد شیرازی تاکید کرد: آنچه مهم است، وحدت جبهه انقلاب است از این رو معتقدم همه باید دارای یک لیست، هرم و عنوان باشند تا بتوانیم اهداف انقلاب را تقویت کنیم.

257447

مطالب مرتبط