دیدگاه سرمایه گذاران خرد نسبت به کاردانو صعودی تر از بیت کوین است!

بر اساس نظرسنجی اخیری که بروکر ارزهای رمزنگاری Voyager Digital انجام داده است، دیدگاه سرمایه گذاران خرد در ایالات متحده نسبت به کاردانو (ADA) بسیار صعودی تر از ارز رمزنگاری برجسته بازار یعنی بیت کوین (BTC) می باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون، نظرسنجی احساسات سرمایه گذاران دارایی های دیجیتال این شرکت، که برای اولین بار توسط وبسایت خبر دیکریپت (Decrypt) منتشر شد، نشان می دهد که دیدگاه 31.9٪ از سرمایه گذاران تحت بررسی، بیشتر نسبت به کاردانو صعودی است، در حالی که 22.2٪ BTC را به جای ADA انتخاب کرده اند. این نتایج زمانی بدست آمد که ماه گذشته کاردانو با رسیدن به تراز 1.5 دلار، جدیدترین رکورد قیمت را به ثبت رساند و برای مدت کوتاهی به چهارمین رمز ارز بزرگ به لحاظ ارزش بازار تبدیل شد.

استیو ارلیخ، مدیر عامل شرکت Voyager Digital، گفت: “مطمئناً، این روزها همه در مورد بیت کوین صحبت می کنند، اما اینکه از کاردانو جلوتر از این ارز نام برده شود واقعاً یک سورپرایز بزرگ است”.

ارلیخ افزود که این احساس بیانگر حس “اشتیاقی” است که کاربران این شرکت نسبت به دارایی های رمزنگاری دارند. بعد از بیت کوین، سرمایه گذاران “بیشترین دیدگاه صعودی” را نسبت به اتریوم (12.2%) و پولکادات (6.3%) داشتند. از نظر او نتایج به دست آمده حاکی از آن هستند که تنوع در اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده افزایش یافته است، زیرا سرمایه گذاران دارایی های بیشتری برای انتخاب پیش روی خود دارند.

در این نظرسنجی که از 1385 سرمایه گذار در ایالات متحده به عمل آمد، مشخص شد که اکثر شرکت کنندگان انتظار دارند قیمت بیت کوین تا پایان ماه جاری به51 تا 60 هزار دلار برسد، به علاوه اینکه 80 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کرده اند قصد دارند در این ماه بیت کوین بیشتری خریداری کنند.

نتایج نظرسنجی در مورد کاردانو تا حدودی قابل انتظار بود، زیرا افزایش بیش از 500 درصدی قیمت این ارز رمزپایه در سال جاری توجه سرمایه گذاران خرد را به آن جلب کرده است.

گفتنی است که جستجوی این ارز رمزنگاری شده نیز در ماه گذشته از بالاترین رقم ثبت شده در سال 2017 عبور کرد و از آن زمان این روند صعودی همچنان ادامه داشته است. جستجوی یک ارز رمزنگاری شده در گوگل اغلب برای ارزیابی علاقه سرمایه گذاران خرد به آن ارز استفاده می شود.

قیمت کاردانو پس از یک اصلاح گسترده از بالاترین سطح قیمت آن در حدود 1.5 دلار ، به 1.11 دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptoglobe

257431