فرماندار مهریز تاکید کرد؛

در صورت عادی‌نگری؛ ویروس جهش یافته کرونا بحران آفرین خواهد بود

زارع زاده مهریزی گفت: شدت درگیری و شیوع و مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع جهش یافته ویروس می‌تواند در صورت سهل‌انگاری و عادی‌نگری امروزی، ما را با بحران جدی در هفته‌های آتی رو به رو کند.
تصویر در صورت عادی‌نگری؛ ویروس جهش یافته کرونا بحران آفرین خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا اظهارکرد: ویروس کرونای انگلیسی با سطح شیوع بیش از ویروس کرونا سابق و میزان مرگ و میر و درگیری سنین پایین در نزدیکی‌های این شهرستان مشاهده شده و در صورت درگیری شهرستان ناگزیر مجبور به اعمال محدودیت‌های سنگین خواهیم بود.

وی از تشدید نظارت‌ها و فعال شدن گروه‌های نظارتی خبرداد و گفت: همه کمک کنند و مسئولانه و دلسوزانه اجازه ندهند وارد فاز نارنجی و قرمز شویم.

زارع زاده مهریزی افزود: شدت درگیری و شیوع و مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع جهش یافته ویروس می‌تواند در صورت سهل‌انگاری و عادی‌نگری امروزی، ما را با بحران جدی در هفته‌های آتی رو به رو کند.

وی گفت: همه باید مقید به مصوبات ستاد کرونا باشند ، هم مسئولان و هم شهروندان نباید به هر عنوان مراسم تجمعی با دعوت عمومی و بدون کنترل برگزار کنند که عواقب آن بسیار می تواند سنگین برای همه باشد.

فرماندار مهریز بیان کرد: در صورت شیوع بیماری اولین بخش بعد از کادر درمان، اصناف خواهند بود که به شدت سختی و زیان خواهند دید و این لزوم همکاری را در روزهای اخیر پر تراکم بازار دو چندان می‌کند.

نظارت بیشتر بر دوشنبه بازار، نظارت و عدم برگزاری مراسمات و تجمعات، تاکید بر عدم آموزش حضوری در مراکز آموزشی، تاکید بر رعایت ساعت تعطیلی اصناف و نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مصوبات این ستاد بود.

انتهای پیام/

245818