مدیر کل محیط زیست گیلان؛

تغییر کاربری ها دغدغه امروز در حوزه محیط زیست است

مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: تغییر کاربری های امروز به یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه محیط زیست تبدیل شده است.
تصویر تغییر کاربری ها دغدغه امروز در حوزه محیط زیست است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، ساسان کفایی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از صنایع پاک گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به اهمیت محیط زیست و ضرورت توجه به این بخش، اظهار کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های امروز در حوزه محیط زیست تغییر کاربری‌ها است.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: یکی دیگر از اقدامات این سازمان در زمینه حفظ محیط زیست برخورد با واحدهای تولیدی و صنعتی متخلف است.

کفایی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان محیط زیست تشویق واحدهای قانونمند است، گفت: هر ساله در همین راستا صنایع پاک انتخاب و از آنها تجلیل می‌شود.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری صنعت با محیط زیست تأکید و اضافه کرد: قطعاً تعامل این دو بخش با هم زمینه حفظ محیط زیست و جلوگیری از ایجاد آسیب‌های بیشتر را فراهم می‌کند.

مدیر کل محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته این روند انجام شده و در این راستای سه واحد روغن گنجه رودبار، داور سازی کاسپین و بیمارستان قائم به عنوان واحدهای پاک و سبز در سطح ملی انتخاب شدند، ادامه داد: سیمان خزر، ذوب آهن خزر و پارس رشت نیز از واحدهای صنعتی هستند که به عنوان صنایع پاک در سطح استانی انتخاب شدند.

245546