تامین ۱۵۰ تانکر برای آبرسانی سیار به شهروندان در اهواز

فرماندار اهواز با اشاره به آماده‌سازی و تامین ۱۵۰ تانکر برای آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی و محلات این شهر، عنوان کرد: شهروندان در محلاتی که آب قطع شده برای استفاده از خدمات آبرسانی سیار با آتش نشانی و آبفا تماس بگیرند.
تصویر تامین ۱۵۰ تانکر برای آبرسانی سیار به شهروندان در اهواز

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، جمال عالمی نیسی روز سه‌شنبه بیان کرد:در پی قطع آب بخش‌هایی از اهواز، تانکرهای آبرسانی سیار پیش بینی شده و شهروندان در محله‌هایی که آب قطع شده ، می‌توانند با تماس با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی و ۱۲۲ شرکت آبفا از خدمات آبرسانی استفاده کنند.

وی با اشاره به تشکیل نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز در صبح امروز، افزود: این نشست با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های شهرستان برای آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی همچون زندان‌ها و محلات شهر برگزار شد.

عالمی نیسی اضافه کرد: آتش نشانی اهواز به عنوان قرارگاه آبرسانی تعیین شده و ۱۵۰ تانکر آب برای تامین آب بیمارستان‌ها، و سایر نقاط اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰ تانکر در آتش نشانی اهواز برای ارایه خدمت به شهروندانی که از طریق تماس درخواست آب می‌کنند، مستقر شده‌اند.

عالمی نیسی همچنین با بیان اینکه مشکل قطعی آب اهواز تا سه‌شنبه شب برطرف می‌شود، گفت: دلیل قطع آب در مناطق غربی اهواز و برخی از مناطق شرق اهواز به دلیل انجام تعمیرات در تصفیه خانه شماره ۲ و بروز مشکل در یکی از پمپ‌ها بوده که باعث خارج شدن این تصفیه خانه از مدار شده است و برطرف شدن این مشکل تا امشب به طول می‌انجامد.

بر اساس این گزارش، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد: به دستور استاندار خوزستان و به دلیل قطعی آب در برخی مناطق اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسایل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا، اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اهواز روز سه‌شنبه تعطیل شدند.

هم اکنون گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال انجام ‌تعمیر مشکل پیش آمده در تصفیه خانه شهید منجزی این کلانشهر هستند.

به گفته حقیقی‌پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، هم اکنون حدود ۵۰ درصد شهر اهواز با افت فشار یا قطعی آب روبه رو هستند.

مناطق کیان آباد، کیانپارس، کیانشهر، امانیه، لشکر، کمپلو شمالی و جنوبی، گلستان، کوی سعدی، عین ۲، ملاشیه، کوی مندلی، کوی نیرو، الصافی، سید خلف، زردشت، کوی علوی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، فرهنگشهر، کوی استادان، منازل صدا و سیما و در ساعاتی نیز مناطق آخر آسفالت، زند، جمهوری و پادادشهر اهواز با قطعی آب روبه رو شده‌اند.

منبع: ایرنا

234454