فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد خبر داد؛

به ازای هر شهید بهاباد ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: در راستای محرومیت زدایی تا کنون  ۱۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی یعنی به ازای هر شهید این شهرستان ۱۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

سعید دهقان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون؛ در خصوص اقدامات ستاد کنگره ملی شهرستان بهاباد گفت: محرومیت زدایی و سازندگی، استفاده حداکثری از فضای مجازی، افزایش نشاط اجتماعی و توجه به نسل های سوم و چهارم انقلاب از جمله رویکرد های مهم شهرستان بهاباد در تدوین برنامه های کنگره شهدای استان بوده که البته تاکنون 90 درصد برنامه ها اجرایی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد ثبت خاطرات شهدا و رزمندگان شهرستان، تکمیل گلزارهای شهدا، نصب تصاویر شهدا در مسیر ورودی شهر، نام‌گذاری تمامی ورودی‌های روستاها و بخش‌های شهرستان بهاباد، تجلیل از ۴۰ رزمنده این شهرستان، دیوارنویسی شهدا به متراژ ۳۰۰ متر، پیگیری آلبوم شهدای شهرستان بهاباد و برگزاری راهیان نور مجازی با حضور دانش آموزان را از دیگر اقدامات ستاد شهرستانی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی تا کنون ۱۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی یعنی به ازای هر شهید این شهرستان ۱۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده و سه هزار کارت هدیه ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی نیز به نیازمندان اهدا شده است.

دهقان از راه‌اندازی سایت جامع اطلاعات شهدای شهرستان بهاباد خبر داد و ابراز داشت: تاکنون ۷۰ درصد از اطلاعات شهدا برای بارگذاری در این سایت جمع آوری و بارگذاری شده است.

گفتنی است شهرستان بهاباد ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

233227