عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

به ستاد استانی کرونا یزد نمره قبولی می دهم / حمایت از طب سنتی به عنوان مکمل طب مدرن

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داده و بنده به آنان نمره قبولی می‌دهم.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید جلیل میرمحمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: انقلاب دستاوردهای عظیمی در دوره خود داشته اما متاسفانه برخی مدیریت های نادرست و عدم توجه به ظرفیت های داخلی باعث بروز برخی مشکلات از جمله تورم، گرانی سرسام آور و مشکلات معیشتی شده و همین موضوع سبب شده تا موفقیت ها زیر سوال برده می شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شرایط کشور شرایط ویژه ای است اما اینکه بخواهیم همه امید خود را به غربی ها ببندیم و از ظرفیت های داخلی غافل شویم نیزکار عقلانی و درستی نیست.

وی با بیان اینکه راه حل بسیاری از مشکلات کشور همدلی و هم افزایی بین مسئولان است ابراز داشت: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسوولان باشد بسیاری از مشکلات مردم رفع می‌شود و نباید برخی توپ را به زمین دیگری بیاندازند البته فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدواریم آثار مثبت آن بیش از گذشته آشکار شود.

میرمحمدی با ابراز گلایه از اظهار نظر‌های اخیر دو تن از وزیران اظهار داشت: طرح برخی مسائل از سوی این افراد به صلاح کشور نبوده و عامل بروز شائبه و نگرانی در بین مردم می شود

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص عملکرد مجلس ابراز داشت: نمی‌توان هنوز ارزیابی دقیقی از عملکرد مجلس داشت اما آنچه مسلم است ظرفیت‌ های خوبی در مجلس وجود دارد و می‌توان اقدامات اثربخش‌تر ی داشت..

نماینده تفت و میبد در مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال خبرنگار پرسون که به عنوان عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس چه نمره ای به افدامات ستاد استانی مقابله با کرونا می دهید بیان داشت: ستاد استانی مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داده و بنده به آنان نمره قبولی می‌دهم.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: البته در ابتدای شیوع کرونا برخی بیمارستان‌های استان بدون زیرساخت های لازم بود، که به مرور مشکلات رفع شده است ضمن اینکه علاوه برزیرساخت، در بحث نیروی انسانی نیز تعداد قابل توجهی نیرو جذب یا در حال جذب است.

وی مهترین دغدغه استان را موضوع آب دانست و ابراز داشت: پیگیری موضوع آب اولویت همه مسوولان و نمایندگان است و خوشبختانه تعاملی خوبی در این خصوص بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان وجود دارد.

عضو کمیسون بهداشت در بخش دیگری از سخنانش با حمایت از طب سنتی ابراز داشت : به نظر بنده طب سنتی به عنوان یک طب مکمل در کنار طب مدرن می تواند اتفافات خوبی را در زمینه درمان رقم بزند به شرط آنکه افراد از تحصیلات آکادمیک این رشته طبی که در زمان ریاست خود بنده در دانشگاه علوم پزشکی ایحاد شده بهره مند باشند و راه را برای افراد سوء استفاده کننده از این طب ببندند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232600