رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت وگو با پرسون؛

قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: مردم بین مسئول خدمت گذار و خائن تقاوت قائل بودند و امیدواریم برخی مسئولان کاری نکنند که مردم ر ا نسبت به خود نه انقلاب نا امید کنند و قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد.

محمد صالح جوکاردر حاشیه برگزاری رژه خودرویی و موتوری جشن انقلاب در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون یزد؛ با بیان اینکه تاکید امام راحل بر پشتیبانی مردم از انقلاب بوده و پیروزی آن به واسطه حضور مردم رقم خورد گفت: تداوم این انقلاب در دوران دفاع مقدس وابسته به مردم بود و قطعا ادامه مسیر نیز با حمایت های مردمی به پیش خواهد رفت.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شوراس اسلامی افزود: تمام توطئه هایی که هر دهه خنثی شده توسط این مردم بوده و حضور پرنشاط امروز مردم در راهپیمایی خودرویی تداعی کننده همان نشاط روزهای ابتدایی انقلاب است

وی با اشاره به برگزاری متفاوت جشن انقلاب در یزد به واسطه شرایط کرونایی ابراز داشت: اساس این انقلاب مردم بوده و 42 سالگی اش را با حضورمردم جشن گرفته که این حضور دارای یک پیام است و آن اینکه حرف آخر را مردم می زنند.

جوکار تصریح کرد: پیامی که این حضور برای مسئولان دارد این است که اگر به آنان خدمت کنند مردم هم در کنارشان خواهند بود اما اگر صف خود را از مردم جداکردند و به آنان تکیه نکردند با قدرت های مادی به جایی نخواهند رسید.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: مردم بین مسئول خدمت گذار و خائن تقاوت قائل بودند و امیدواریم برخی مسئولان کاری نکنند که مردم ر ا نسبت به خود نه انقلاب نا امید کنند و قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد.

مردم پشتیبان انقلاب هستند

جمال الدین عزیزی هم در این زمینه به خبرنگار ما گفت: روز 22 بهمن جشن ملی مردم ماست که این روز را به زیبایی هر چه تمام ترجشن گرفته و نشان دادند بعد از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی این انقلاب زنده بوده و مردم پشتیبان آن هستند که این حمایت را با حضور خود در صحنه به نمایش گذاشتند

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

232250

مطالب مرتبط