رییس کل بیمه مرکزی در آیین گشایش شعبه دزفول بیمه دانا:

بیمه باعث بهبود فضای کسب و کار می شود

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، رشد صنعت بیمه را نشان از رشد اقتصادی دانست و گفت: بیمه باعث بهبود فضای کسب و کار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا سلیمانی امیری روز یکشنبه در آیین افتتاح شعبه بیمه دانا در شهرستان دزفول با بیان اینکه بیمه شاخص رشد یافتگی اقتصادی هر کشور است، افزود: فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای باعث توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه روند سرمایه گذاری شرکت‌های تولیدی و سرمایه گذاران درصورت احساس آرامش و اطمینان تسهیل می‌یابد، ادامه داد: شرکت‌های معتبر بیمه‌ای ریسک شرکت‌های تولیدی را کم می‌کنند و در حوادث مختلف نظیر آتش سوزی، شخص ثالت، زلزله و دیگر موارد به عنوان پشتیبان وارد عمل می‌شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: افتتاح چند شعبه از شرکت‌های بیمه‌ای را در سفر به استان خوزستان در دستور کار قرار دادیم تا به مردم مقاوم این استان اعلام کنیم آماده خدمت رسانی به آنها هستیم.

وی افزود: با افتتاح این شعبه‌ها فقط اشتغال مستقیم مدنظر ما نیست بلکه این شعبه‌ها را به عنوان مقری برای حضور مردم و پیگیری خسارات آنها افتتاح می‌کنیم.

سلیمانی امیری با بیان اینکه شبکه فروش بیمه در استان خوزستان خیلی قوی نیست، اظهارداشت: برای توسعه و آشنا کردن مردم با بیمه‌ها باید کارگزاری‌ها و نمایندگی‌ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به شکوفایی و رشد و علاقه برای ترویج فرهنگ بیمه‌ای افزود: بیمه دانا یکی از شرکت‌های معتبر در کشور و خوزستان است که مدیر جدید آن توانسته بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و نقدینگی خود را برطرف کند.

230755

مطالب مرتبط