با دبل نسیمه غلامی؛

ستاره فوتسال بانوان همچنان در کویت می درخشد

یاران نسیمه غلامی در تقابل تیم‌های اول و دوم لیگ فوتسال زنان کویت موفق شدند حریف خود را گلباران کرده و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان هفته دهم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان کویت و در روزی که القادسیه که در ترکیب از ستاره ایرانی‌اش فرشته کریمی بهره می‌برد با قرعه استراحت مواجه شده بود، دو تیم مدعی العربی و الفتات به مصاف یکدیگر رفتند؛ الفتات در این مسابقه به دنبال پایان خوش در مرحله گروهی بود اما ابتدا بازیکنان العربی موفق شدند از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند.

اما کامبک تماشایی یاران نسیمه غلامی باعث شد تا پیروزی پرگل و 7 گله برای الفتات به دست آید و آنها با 22 امتیاز با صدرنشینی قاطعانه راهی مرحله بعد شدند؛ در کامبک امشب الفتات، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان نقش اول را داشت و توانست دو گل و دو پاس گل برای تیمش به ثبت برساند و شبی درخشان را در تقابل با العربی سپری کند.

در دیگر بازی این هفته، الکویت موفق شد سلوی الصباح را گلباران کند تا جایگاه دوم جدول در اختیار این تیم قرار گیرد و العربی با شکست مقابل الفتات به رده سوم سقوط کرد؛ با توجه به دستورالعمل برگزاری مسابقات لیگ کویت، حالا در مرحله نیمه نهایی دو تیم الفتات و القادسیه به مصاف هم خواهند رفت، دو تیمی که دو ستاره فوتسال زنان ایران (نسیمه غلامی و فرشته کریمی) در آن‌ها حضور دارند. در تقابل هفته گذشته یاران غلامی موفق شدند یاران کریمی را گلباران کنند و باید دید در مرحله نیمه نهایی چه نتیجه‌ای میان دو تیم الفتات و القادسیه رقم خواهد خورد. در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی هم دو تیم العربی و الکویت به مصاف هم می‌روند.

نسیمه غلامی با درخشش امشب خود برای الفتات، توانست تعداد گل‌های خود را به عدد 6 برساند و همچنین با بریس در پاس‌گل حالا کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان 7 موقعیت گل را برای همبازیان خود در الفتات ساخته است؛ آماری درخشان و بی‌نظیر که در 4 بازی برای غلامی به ثبت رسیده و نشان از آمادگی فوق‌العاده و نقش کلیدی‌اش در ترکیب الفتات دارد.

منبع: ورزش سه

229648

مطالب مرتبط