دستگیری زورگیر معروف در تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیر و کشف 16 فقره سرقت با همکاری کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: نهم دی ماه وقوع یک فقره زورگیری به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او عنوان کرد: با حضور ماموران مشخص شد، متهم با ضرب و جرح مال باخته قصد داشته گوشی وی را سرقت کند که با همکاری شهروندان دستگیر و مصدوم این حادثه روانه بیمارستان شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری ابراز داشت: متهم با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان در گام اول پی جویی، سوابق کیفری متهم را استعلام کردند که در پاسخ استعلام مشخص شد، وی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت است.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی علاوه بر اعتراف به زورگیری به 16 فقره سرقت دیگر معترف شد، افزود: همچنین متهم اظهار کرد، با همکاری همدستش سرقت های متعدد دیگری را در محدوده بازار تهران، خیابان سی تیر، بهارستان، خیام و ... انجام داده و اموال مسروقه را به مالخر مشخصی فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: تاکنون 16 تن از مال باختگان زورگیر را شناسایی و تحقیقات پلیسی توسط کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی برای شناسایی متهم دوم پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی با جدیت ادامه دارد.

229614