مایکرو استراتژی با خرید سنگین دارنده ۷۰،۷۸۴ بیت کوین شد

مایکرو استراتژی (MicroStrategy) اندکی پیش ۱۰ میلیون دلار دیگر برای بیت کوین هزینه کرد. اکنون ۷۰،۷۸۴ بیت کوین در اختیار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سر خط خبرها را بخوانید:

این خرید زمانی انجام شد که قیمت بیت کوین(Bitcoin) تقریباً ۳۱۸۰۸ دلار بود.

میانگین خرید مایکرو استراتژی (MicroStrategy)16035 دلار است

در حالی که برخی از آنها دیدگاه کوتاه مدت نزولی در بازارهای رمزنگاری دارند، به نظر می رسد مایکرو استراتژی از بازی جسورانه بیت کوین(Bitcoin) در ماه های اخیر اطمینان دارد.

مایکرو استراتژی(MicroStrategy) دوباره بیت کوین خریداری می کند

مایکرو استراتژی (MicroStrategy) هنوز خرید بیت کوین را تمام نکرده است.

غول هوش تجاری، به ریاست مایکل سایلور(Michael Saylor) ، ۳۱۴ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است. این حرکت مجموع دارایی های شرکت را به ۷۰،۷۸۴ بیت کوین (BTC) می رساند.

این خرید همچنین در وب سایت شرکت قرار داده شد .

سیلور(Saylor) تمایل خود به ارز دیجیتال را سال گذشته زمانی که بیت کوین حدود $ ۱۰،۰۰۰ بود ابراز کرد.

وی تصمیم گرفت سرمایه گذاری اولیه ۲۵۰ میلیون دلار را در ماه آگوست با کمک شعبه ی سرمایه گذاری نهادی کوین بیس (Coinbase) انجام دهد.

مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در سپتامبر ۱۷۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.

سیلور (Saylor) نیز پس از خرید اولیه، به طور فزاینده ای در فضای کریپتو جای گرفت.

او شروع به حضور در پادکست ها و مصاحبه ها برای بحث در مورد قدرت بیت کوین کرد و توییتر وی به طور منظم پست های تأکیدی درباره دارایی را نشان می دادوی در مصاحبه ای با بایننس (Binance) ، خالق نام مستعار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) را با خدا مقایسه کرد.

تا دسامبر،MicroStrategy یک میلیارد دلار بیت کوین به دست آورد و قیمت آن از ۲۰،۰۰۰ دلار گذشته بود و اکنون با قیمت ۳۲۴۴۴ دلار معامله می شود که در اوایل ماه جاری با بالاترین قیمت خود به ۴۲۰۰۰ دلار رسید.
آخرین خرید MicroStrategy زمانی انجام شد که قیمت بیت کوین ۳۱۸۰۸ دلار بود. این خرید قیمت متوسط شرکت برای خرید هر بیت کوین را به ۱۶،۰۳۵ دلار رساند. درست زمانی که بازارها متزلزل به نظر می رسند، شرکت هنوز به پتانسیل آینده دارایی های دیجیتال اطمینان دارد.

منبع: سام تایمز

229494