ثبت بی سابقه ترین رکورد تاریخ ورزش باستانی توسط پهلوان کرمانشاهی در 13 بهمن ماه

پهلوان کرمانشاهی آمادگی برای ثبت رکورد زدن میل باستانی با زمان ۴ تا ۱۰ ساعت و با موافقت فدراسیون در ۱۳ بهمن ماه با حضور نماینده فدراسیون، این تست در کرمانشاه برگزار خواهد شد در صورت موفقیت نامش در کتاب رکوردهای ملی ایران ثبت خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رضا درکه پهلوان کرمانشاهی متولد سال ۱۳۶۶، زادگاه وی کرمانشاه است و از سن ۱۳ سالگی روی به ورزش آورد و از همان ابتدای نوجوانی علاقه باورنکردنی به رشته باستانی داشت.

رضا درکه تا به امروز موفق به ثبت پنج رکورد ملی در میل باستانی در ایران پهناور شده است، اولین رکوردی که وی ثبت کرد، در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ بود با ۱۳۰۰۰ دور، در دیماه همان سال برای دومین بار ۵۹۴۶ دور در یک ساعت را به نام خود ثبت کرد.

پهلوان کرمانشاهی با حضور نماینده فدراسیون ورزشهای همگانی، با زمان یک دقیقه میل ۴۰ کیلوگرمی را چرخاند، به تازگی در پایتخت ایران توانست با زمان یک ساعت، میل باستانی ۲۰ کیلوگرمی را ۳۲۴۲ دور بچرخاند.

درکه در حال حاضر آمادگی کامل خود را به فدراسیون اعلام کرده است، برای ثبت رکورد زدن میل باستانی با زمان ۴ تا ۱۰ ساعت و با موافقت فدراسیون در ۱۳ بهمن ماه با حضور نماینده فدراسیون، این تست در کرمانشاه برگزار خواهد شد و در صورت موفقیت نامش در کتاب رکوردهای ملی ایران ثبت خواهد شد.

229443

مطالب مرتبط