معرفی خودرو؛

معرفی پژو ۵۰۸ هیبریدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد

در حال حاضر شرکت پژو قصد دارد مدل هیبریدی ۵۰۸ که پیشرانه پلاگین هیبریدی آن ترکیبی از یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری با ۲ موتور الکتریکی است را در بازار عرضه کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، در سال‌های گذشته پژو فعالیت قابل قبولی را در حوزه محصولات اسپرت از خود نشان نداده و تنها محصولی با نام GTI را عرضه کرده که عموما هاچبک‌های کوچک و متوسطی همچون ۲۰۸ و ۳۰۸ بوده اند. به نوعی آخرین سدان اسپرت واقعی شرکت پژو را باید همان ۴۰۵ Mi ۱۶ دانست.

شرکت خودروسازی پژو اکنون به کمپانی جدید استلانتیس که چهارمین خودروساز بزرگ جهان است، بازگشته است و قصد دارد محصولات خودرو را به روز کند. با این حال، گرچه آینده آن در اینجا نامشخص است، اما این شرکت خودروسازی با ایده‌های جالب بازگشته است و قصد دارد علاقمندان خود را بازگرداند.

گزارش جدیدی از مدیر عامل شرکت ژان فیلیپ ایمپاراتو منتشر شده است که می‌گوید پژو می‌خواهد از هر مدلی که می‌فروشد نسخه عملکردی ارائه دهد.

ایمپاراتو گفت که این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از مدل‌های جدید اسپرت را ارائه دهد که نمونه اول آن پژو ۵۰۸ اسپرت خواهد بود. پژو ۵۰۸ PSE، قدرتمندترین اتومبیل جاده‌ای از این برند خواهد بود که تصاویر آن در ماه سپتامبر فاش شد. پیشرانه پلاگین هیبریدی ترکیبی از یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری با دو موتور الکتریکی است که در مجموع ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند در ۵.۲ ثانیه به سرعت۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

فقط چند روز پس از اتمام ادغام گروه PSA و اتومبیل‌های فیات کرایسلر، خبر از تولید تعداد زیادی مدل اسپرت پژو به گوش می‌رسد. این دو اکنون تحت نام Stellantis کنار هم قرار گرفته اند که باعث می‌شود پژو نمونه محصولات خود را ارتقا دهد و در کنار این ارتقا صاحب ۱۲ مارک تجاری دیگر شود.

پژو قرار بود در ماه اکتبر امسال به طور رسمی این محصول قدرتمند را در دو مدل سدان و واگن روانه بازار کند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، معرفی و عرضه این محصول به تعویق افتاد. در حال حاضر شرکت پژو قصد دارد مدل هیبریدی ۵۰۸ را نیز در بازار عرضه کند. این مدل به احتمال زیاد از بسته باتری به ظرفیت ۱۱٫۸ kWh بهره می‌برد و برد حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی برابر با ۵۰ کیلومتر است.

با گسترش ویروس کرونا و حذف پژو از بازار اصلی خود در خاورمیانه یعنی ایران، این شرکت روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و تمام امید این شرکت به عرضه محصولات جدید برقی و کراس اوور‌های جدید آن است. در همین رابطه چندی پیش نیز فیس لیفت جدیدی معرفی شد.

229362