فرمانده سپاه فجر فارس:

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مولفه های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار با خانواده سردار شهید حاج عبدالله اسکندری گفت: سردار شهید حاج عبداله اسکندری یکی از شهدای شاخص فارس و یکی از تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی است که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم حضور داشته است.

وی با بیان اینکه سیره و سبک زندگی این شهید والامقام شاخصه و الگوی زندگی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی برای تولید آثار فاخر فرهنگی و مخاطب پسند از زندگی این شهید که سراسر افتخار و حماسه بوده استفاده کنند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مؤلفه‌های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.

وی با بیان اینکه کار خالصانه برای شهدا بدون شک مورد توجه پروردگار قرار گرفته و موجب رستگاری در دنیا و آخرت است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان و رسیدگی به امور ایشان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه از جمله نکاتی است که هم مسئولان و هم جوانان انقلابی باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

سردار بوعلی با تجلیل از حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: جوانان انقلابی ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهید والامقام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خواهند بود و یاد شهدا همچون ستاره تا ابد در صفحات تاریخ خواهد درخشید.

فرمانده سپاه فجر افزود: نگاه ویژه به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و طراحی و ساخت المان‌های شهدا در سطح کلانشهرها نیز از مسائل مهمی است که باید توسط مسئولان مدیریت شهری بیش از پیش پیگیری شود.

منبع: مهر

229231