آیت الله دری نجف آبادی:

انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در درس اخلاق مدیران گفت: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان باشد

به گزارش پرسون از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: جمهوری اسلامی از نظام‌های برجسته و موفق در دنیا است که ازشاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتازی برخوردار بوده و بر پایه مردم سالاری و ولایت‌مداری بنیان نهاده شده است، بنابراین باید خدمات این نظام مقدس برای آحاد جامعه روشن شود.

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون مکتب اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی، گام های اساسی‌تری بردارند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن راهبردهای نظام اسلامی و منویات رهبر معظم‌انقلاب هستند و باید از تمام ظرفیت دستگاه خود در این مسیر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ریشه نظام اسلامی بر اساس توحید و مکتب اهل بیت(ع) طراحی شده و در دین مبین اسلام مبانی بر اساس معارف الهی است و بشر در آن دخل و تصرفی ندارد که این مهم بیانگر ظرفیت عظیمی است که امروز در انقلاب اسلامی بخشی از آن به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی مزین به ستون مستحکم اهل بیت(ع) است و این یک توفیق بسیار بزرگی است که باید قدرآن را بدانیم.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی افزود: اهل بیت(ع) مسیر حکومت اسلامی را به خوبی مشخص کردند و اینکه امروز می بینیم اسلام دینی در حمایت از مستضعفین عالم و برائت از ظالمان و زورگویان است، برگرفته از یکی از شاخصه‌های رفتاری اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جریانی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است که توسط حضرت امام(ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکاتی فراوانی شد و لذا دشمنی چهل ساله با انقلاب اسلامی به دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز در آستانه سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما تبیین و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است و وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی برای جامعه و مردم را به خوبی روشن کنیم.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

229142

مطالب مرتبط